Aaaaaaarggghhh.... sånn er det å bo på liten plass......

Xena

September 2013 <3
Samboeren min var ute en tur fredag, og hadde nevnt dette til en god kamerat. Dessverre var det visst fler som hørte dette og i går fikk han melding av ei venninne som gratulerte han sååååå mye med at han skulle bli pappa.... Hu venninna sier aldri noe for å være "stygg" med noen, men hun er forferdelig plaprete (men bare fordi hun syns det er koselig altså, det er ei veldig søt jente) men nå i går skulle hun ha bursdagfest og jeg har helt angst for at hun har greid å slippe ut med det der....

Samboeren min skrev selvsagt at hun ikke skulle si noe siden det var så tidlig, men dere veit, litt oppspillt og alkohol inne i bildet så kan det jo hende hun har forsnakka seg....

ooooooooff....

Det hadde liksom vært greit å fått fortelle det til familie før de hører det på bygda liksom.....

Åhh så kjedelig :/ skjønner deg utrolig godt, ikke noe kjekt i det hele tatt!! Får håpe hun har klart holde det for sg selv! :)

Ååhh irriterende! Bor på en liten bygd jeg å:p det er irriterende når man får høre at man er gravid fra andre, nesten før man selv vet det:p får håpe ikke flere vet det:)

Håper hun holder munn og lar dere selv fortelle det nåe dere er klar!

Håper ho holder fint kjeft ja!;)

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Back
Topp