Xena
September 2013 <3
Samboeren min var ute en tur fredag, og hadde nevnt dette til en god kamerat. Dessverre var det visst fler som hørte dette og i går fikk han melding av ei venninne som gratulerte han sååååå mye med at han skulle bli pappa.... Hu venninna sier aldri noe for å være "stygg" med noen, men hun er forferdelig plaprete (men bare fordi hun syns det er koselig altså, det er ei veldig søt jente) men nå i går skulle hun ha bursdagfest og jeg har helt angst for at hun har greid å slippe ut med det der....
Samboeren min skrev selvsagt at hun ikke skulle si noe siden det var så tidlig, men dere veit, litt oppspillt og alkohol inne i bildet så kan det jo hende hun har forsnakka seg....
ooooooooff....
Det hadde liksom vært greit å fått fortelle det til familie før de hører det på bygda liksom.....
Samboeren min skrev selvsagt at hun ikke skulle si noe siden det var så tidlig, men dere veit, litt oppspillt og alkohol inne i bildet så kan det jo hende hun har forsnakka seg....
ooooooooff....
Det hadde liksom vært greit å fått fortelle det til familie før de hører det på bygda liksom.....