Aaaaaaaauuuuuu!

ArendalsPia

Forelsket i forumet
Den siste tiden har jeg hatt noe så inni gran skauen vondt i ryggen.. Det brenner på en måte, å er så vondt at jeg til tider ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Smerten ligger på en måte bak ribb beina. Det begynte først på et lite punkt, til venstre i ryggen, men nå har det spredd seg, sånn at det er hele veien under ribb beina bak.. Har igrunn høy smerteterskel, men dette er bare grusomt....
Er det noen av dere som vet hva dette kan være?
Er 22+4

Tror jeg ville fått tatt en stix og sjekket for nyre-problematikk. Høres litt ut som nyrestein. Er det takvise smerter, eller konstante?

Tror jeg ville fått tatt en stix og sjekket for nyre-problematikk. Høres litt ut som nyrestein. Er det takvise smerter, eller konstante?

Det er vel egentlig der hele tiden, men verker mindre (men forsvinner ikke helt) når jeg er i bevegelse, å er vondest når jeg sitter/står.

I og med at man merker mindre til den type problem når man er gravid er det nok en fordel å kontakte legen din imorgen. Vet ikke når du tok en urinprøve sist, men det kan være greit å få sjekket det :-)
God bedring :-)

Jeg har akkurat sånn og det viste seg å være muskulært, men greit for deg å ta en urinprøve så du er sikker på hva det er. :)

Får håpe det er noe som vil gi seg snart da! Hørtes vondt ut! God bedring :)

å. Men hadde ikke noe betennelse av noe slag, legen var litt redd for blodpropp, men var heldigvis ikke det. Viste seg å være muskulært, var visst ekstra vondt siden jeg er så tynn å ikke har særlig med fett på kroppen :P

Back
Topp