AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUU!

Hyppolyta

Glad i forumet
Fra å puppe 6 ganger om dagen kuttet lille frøken Ylva ut helt brått og jeg har så vooooooooooooooooooooondt. Faen for en spreng, de er helt steinharde og det er såvidt jeg klarer å ha genser på.. Faen så vondt.

Har vært med henne hos legen for hun gråter natten lang og vil ikke ha spesielt mye mat, og bleien er helt tørr. Ikke noe rart når hun har puppet så mye også bare kutter ut.

Ville bare syte litt. Får ikke allverdens sympati hos mannen min. Tror bare han tenker: ooh yes, da får jeg puppene tilbake..[;)]

Uff, spreng er jo så vondt! :-( håper det går over snart! Hadde håpa snuppa her skulle bestemme seg for å slutte, men her blir d nok krig ja :-P

ORIGINAL: Majanne

Uff, spreng er jo så vondt! :-( håper det går over snart! Hadde håpa snuppa her skulle bestemme seg for å slutte, men her blir d nok krig ja :-P

trodde det skulle bli det her også, men BANG så var det stopp.

ORIGINAL: Trone

Du må få noen tabletter som stopper melkeproduksjonen. De funker raskt!!
*trøste på* Vel, ikke trøste på puppene, men ja du skjønner ha ha ah!!

HAHAHAHAHAHA..

Er det reseptpiller?

Uff, melkespreng er kjempevondt! Pass godt på deg selv nå så du ikke får betennelse. Det fikk jeg da førstemann ikke ville ha mer, da gikk det fra vondt til vondere.

ORIGINAL: Hyppolyta

ORIGINAL: Majanne

Her og var det bang stopp med storesøs

trodde det skulle bli det her også, men BANG så var det stopp.

Du får dei pillene på resept, det koster nesten 300kr for eske. Husker ikkje antallet du får då men. 

ORIGINAL: Skorpion77

Uff, melkespreng er kjempevondt! Pass godt på deg selv nå så du ikke får betennelse. Det fikk jeg da førstemann ikke ville ha mer, da gikk det fra vondt til vondere.

Takk for tipset. Skal pakke de inn, har ikke tenkt på det.

ORIGINAL: Svartengel

Du får dei pillene på resept, det koster nesten 300kr for eske. Husker ikkje antallet du får då men. 

ok takk. Håper jeg overlever uten :) Har gitt seg litt nå, for Ylva har grått sånn at det har dryppa litt [;)]

Ta varm dusj og masser ut sprengen. Men kun sprengen, ellers øker du vel produksjonen igjen. 

ORIGINAL: Svartengel

Ta varm dusj og masser ut sprengen. Men kun sprengen, ellers øker du vel produksjonen igjen. 

Bra tips[:)].. Ja vet det bare er å holde ut, det gir seg vel forhåpentligvis snart. Aner ikke hvor lang tid det tar.

Når eg sluttet helt å amme, tok det berre ei lita stund. Men når eg hadde vore med søster min si jente, fekk eg litt spreng igjen, da kom det også ut melk[:-][:-]

Får gi deg masse sympati vi da snuppa!!!!
Varme klemmer

Back
Topp