A4 ark for å se hvor tynn en er??

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
Herregud, folk er jo så ufattelig tette.

Trenger ikke et ark for å vite at jeg er tjukk :-P
Alt som blir funnet på.. Er så idiotisk.

Kommer vel alltid til å være noe :P

Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle alle ha miss sixty bukse. I str 27. Ikke større, og ikke mindre. Str 27 var den riktige størrelsen.
Og hadde man ikke miss sixty bukse, men Carharrt-jakke, var det viktig å få lukket jakka helt igjen sånn at man hadde halsen rundt livet på en måte.

Men så trodde vi også at å røyke gress faktisk gjorde deg fjern. Typ vanlig grønt gress fra bakken :P
Rulla i sider fra Bibelen.

Kommer vel alltid til å være noe :P

Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle alle ha miss sixty bukse. I str 27. Ikke større, og ikke mindre. Str 27 var den riktige størrelsen.
Og hadde man ikke miss sixty bukse, men Carharrt-jakke, var det viktig å få lukket jakka helt igjen sånn at man hadde halsen rundt livet på en måte.

Men så trodde vi også at å røyke gress faktisk gjorde deg fjern. Typ vanlig grønt gress fra bakken :P
Rulla i sider fra Bibelen.

Yes!!! Jeg brukte 26 på ungdomsskolen, innafor jeg da?? :P haha!!!!
Men viss man ikke hadde miss sixty så måtte man ha killahbabe vel?? Eller et anna merke.. tobacco eller noe lignende??? :)

Yes!!! Jeg brukte 26 på ungdomsskolen, innafor jeg da?? :P haha!!!!
Men viss man ikke hadde miss sixty så måtte man ha killahbabe vel?? Eller et anna merke.. tobacco eller noe lignende??? :)

Sefa eller hva de het. De der tightsene med sleng på beina :P

Og 26 var for lite, så du ville faktisk ikke vært innafor ;) harde kår med buksestørrelser altså!

Selv var jeg rebell og brukte no fear. Guttebuksa!

Hjelpes meg. En ting er godt tror jeg henger med de riktige personene på sosiale medier. For jeg for aldri med meg noen av disse "Thessaniya how we do it to day" bildene.

Jeg for bare hvite dem i etterkant haha.

Men viss alle skal barbere hode som Britney gjorde og løpe rundt i rosa. Vil det antagelig bli en veldig kjedelig verden:) men må innrømme at A4 ark ikke er nødvendigvis pent til tider.

Jeg håper jeg kan lære barna mine at deres verdi ikke måles i hva de ser i speilet, eller hva mediene forteller dem at er tiltrekkende.
En raus personlighet i en sunn kropp er det jeg streber etter ihvertfall, og det "målet" vil jeg overføre til barna mine også.

Back
Topp