a1 testene

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
God morgen alle sammen, noen som har erfaring med a1 testene? Tok en HCG strip på fredag som ble positiv, a1 test senere på dagen som var negativ og en ny a1 nå i morges som viser svaaant positiv. Er 4+1 i dag, burde ikke denne vise sterkere positiv?[emoji53]
e8438302116a8169ee840b7b753d2f05.heic

Det er veldig forskjell på hsg nivå til folk, noen produserer mye hsg, andre lite. [emoji4] du har en fin strek på testen [emoji4] jeg kjøpte 2 A1 tester i jula, så har ikke noe særlig erfaring, men mine streker var ca like svake som dine [emoji4] men regner med at om du venter til i morgen/over i morgen og testet på morgenurin så har den nok blitt sterkere [emoji4]

8C221160-7FCC-48C4-A6FA-0BB6F5D56FDD.jpeg 0BFA6D63-A6F2-4264-962E-09A24DA14D5B.jpeg
God morgen alle sammen, noen som har erfaring med a1 testene? Tok en HCG strip på fredag som ble positiv, a1 test senere på dagen som var negativ og en ny a1 nå i morges som viser svaaant positiv. Er 4+1 i dag, burde ikke denne vise sterkere positiv?[emoji53]
e8438302116a8169ee840b7b753d2f05.heic
Har ikke peiling på A1 testene men jeg kan vise mine RFSU tester fra 4+1 og de er svaaaaake også. Jeg er 5+1 i dag og fikk denn cb pluss
Får ikke til å legge bildene hvor jeg vil ha dem:happy:
Du vil nok se mer stigning fremover denne uka nå. Ikke la en dum test gjøre deg redd ( lettere sagt enn gjort) jeg har gått skikkelig på en smell ang testing, har vært hos legen å målt hcg pga dette.

Strek er strek har jeg lært her på forumet! :) Gratulerer så mye :love7

Jeg har bare hatt svake tester (bortsett fra den som var hos legen). Tror jeg bare produserer lite HCG :-) den der er Hvertfall positiv :D

Den er positiv!!! GRATULERER!!!

Jeg hadde akkurat lik strek helt i starten av mitt svangerskap, tok en ny test etter 1 uker som var mye kraftigere med en gang :)

Vet du hva. Mine var også svake (rfsu test) og jeg er 4+2....jeg tror vi bare ikke produserer så mye hcg enda. Og det kan jo være et godt tegn også..Tenker jeg. For jeg leste et sted (sikker ikke en pålitelig kilde..men) at hvis man har høy hcg (så blir det enten jente) eller det kan være noe galt...som kromosonfeil. )Så da venter vi begge sikkert en frisk gutt; ))

Vet du hva. Mine var også svake (rfsu test) og jeg er 4+2....jeg tror vi bare ikke produserer så mye hcg enda. Og det kan jo være et godt tegn også..Tenker jeg. For jeg leste et sted (sikker ikke en pålitelig kilde..men) at hvis man har høy hcg (så blir det enten jente) eller det kan være noe galt...som kromosonfeil. )Så da venter vi begge sikkert en frisk gutt; ))

Hahaha[emoji23] Håpte litt på jente siden det ville blitt billigere (har jente fra før), men så lenge spiren klamrer seg fast, er frisk og det kommer en velskapt ny verdensborger i september - skal jeg absolutt ikke klage[emoji12]

Hahaha[emoji23] Håpte litt på jente siden det ville blitt billigere (har jente fra før), men så lenge spiren klamrer seg fast, er frisk og det kommer en velskapt ny verdensborger i september - skal jeg absolutt ikke klage[emoji12]
Hehe. Jeg tørr ikke håpe på noen ting....jeg bare håper på at uke 12 kommer snaaart! Hvorfor går tiden så utrolig sakte?

Back
Topp