a

haha... jaja... man BER jo om det når man setter ut en høyløpen tispe i bånd ute nå.
Og den sprøyta er jo ikke bare sunn og ta heller... Men TAKK for at du tar den[:D].
Snakk om å drite seg sjøl på leggen[8D]... sorry[:-]

Heheh, beklager at jeg ler, men det er jo så typisk[:)] Ja, löpetid steller til med mye bråk mange ganger.
Og hadde jeg fått tak i lösbikkjenes eiere hadde de sannelig fått höre hva jeg mener om löshunder.
Hunden din var innenfor deres eiendom, ergo har en lov å väre lös.
Men de andre 2..... nehei.

Uff ikke helt heldig det nei [8D]

hmmm.. etter å ha lest om den sprøyta så ble jeg litt usikker her. bivirkningene kan jo være alt fra kreft til livmorbetennelse [&o] 

ORIGINAL: awenka

hmm.. nyskjerrig.

ORIGINAL: Moradi

hmmm.. etter å ha lest om den sprøyta så ble jeg litt usikker her. bivirkningene kan jo være alt fra kreft til livmorbetennelse [&o] 

VELDIG sjeldent!!
Og jeg vil si at risikoen er såpass liten at man ikke bør avle blandingsvalper for å slippe.
Du kan huke tak i eierne av hundene og kreve at de betaler for sprøyta.
Jeg hadde tatt sprøyte tvert.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Moradi

VELDIG sjeldent!!
Og jeg vil si at risikoen er såpass liten at man ikke bør avle blandingsvalper for å slippe.
Du kan huke tak i eierne av hundene og kreve at de betaler for sprøyta.
Jeg hadde tatt sprøyte tvert.

Søkte etter info på google, og det var sikkert 1/10 som ikke hadde noe vondt å si om sprøyta. Vanskelig valg. Sitter egentlig å håper på at hundene akkurat hadde kommet når jeg såg dem

Back
Topp