A whole lot of..

LilleDesember

Glad i forumet
QUESTIONS 4 ya,ladies! [;)]

Er helt uerfaren på dette området,så jeg kommer til å spørre om masse rart!hehe. men håper dere holder ut! :)

Jeg har ofte noen "stikk" forskjellige steder i magen, noen ganger får jeg også litt "menssmerter" foran nede på vensteside av magen. Kan dette være mensmurringer?

Jeg får også sånne "sug i magen" en del...som om når du tar karusell og det kiler i magen..hehehe.Kanskje det er fordi jeg gleder meg?

Hvis man har mobilen i jakkelomma,tror du det kan skade barnet da? Det sies jo at gutter som har den i bukselomma kan få nedsatt sædkvaitet...

Har hørt at man ikke skal farge/bleke håret/røttene når man er gravid. Stemmer det?

ORIGINAL: LilleDesember

QUESTIONS 4 ya,ladies! [;)]

Er helt uerfaren på dette området,så jeg kommer til å spørre om masse rart!hehe. men håper dere holder ut! :)

Jeg har ofte noen "stikk" forskjellige steder i magen, noen ganger får jeg også litt "menssmerter" foran nede på vensteside av magen. Kan dette være mensmurringer? Høres veldig ut som "mens"murringer[;)]

Jeg får også sånne "sug i magen" en del...som om når du tar karusell og det kiler i magen..hehehe.Kanskje det er fordi jeg gleder meg? hehe høres deilig ut[;)]

Hvis man har mobilen i jakkelomma,tror du det kan skade barnet da? Det sies jo at gutter som har den i bukselomma kan få nedsatt sædkvaitet... aner ikke desverre

Har hørt at man ikke skal farge/bleke håret/røttene når man er gravid. Stemmer det? Jeg spurte frisøren sist jeg gikk gravid og hun sa det gikk helt fint. Jeg stripet det 2 ganger i svangerskapet.

tnx! :)

"Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt." (funnet på internett).

Jeg ville kanskje tenkt over det ang mobil, men tror alle mulige forskere sier forskjellig.

De sugene kjenner jeg noen ganger selv og, er vel bare det at kroppen gjøres klar til at livmor skal vokse osv. Stod en del om at mange av de første symptomene kom av den økte blodsirkulasjonen i kroppen, både det at man tisser mer etc.

Den som spør får svar, er det ikke derfor vi er her inne da, så vi kan dele på erfaringer? :)

Back
Topp