A- vitamin...!!!

ISSA21

Blir kjent med forumet
Er det farlig å spise for mye a- vitamin i svangerskapet?? Tok sånn betakaroten(for å bli brun) som er a- vitaminer, så leste jeg i en bok igår at gravide bør unngå a- vitamin..!!! hjelp...
brukte disse de første 4 ukene av svangerskapet, da jeg ikke visste at jeg var gravid.. [:o][:o]

jeg tror ikke det har gjort så stor skade :) du kan jo tenke på de som ikke finner ut at de er gravide før de er 4 mnd på vei, og da har vært på byen, spist absoutt alt, røyker som en svamp, tatt masse masse sol (en venninne av meg).. jeg vil nok tro 4 uker med a-vitamin går bra :) du kan jo snakke med legen din? [:)]

Ja, skal ta en snakk med legen[:)]
men hvorfor er a- vitaminer så farlig tro??

jeg veit ikke hvorfor, du kan google det så kanskje du finner ut av det [:D]

Lurer på hva damer som var gravide for 50 år siden gjorde jeg da..... Da visste de ikke alt dette her: Ikke spise spekemat, ikke sånne vitaminer, og ikke sånn mat, og ikke sånn drikke????????????
[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lykkedokka

Lurer på hva damer som var gravide for 50 år siden gjorde jeg da..... Da visste de ikke alt dette her: Ikke spise spekemat, ikke sånne vitaminer, og ikke sånn mat, og ikke sånn drikke????????????
[:D][:D][:D][:D]

Ja det kan du si..hehe...
kan ikke forstå hvordan de kom seg igjennom en graviditet før.. Ikke noe medisiner mot kvalme, ingen smertelindring under fødsel ++++
og hva gjorde de om de spontanaborte seint i svangerskapet.. hmm...

Back
Topp