A propos spåing

Seemless

Glad i forumet
Har noen prøvd slike telefon-spåtjenester det reklameres for? Og hvor seriøse/nøyaktige var de? Er nysgjerrig her [:)]

ja, ei spådde meg 3 barn, men ikke tvillinger..
ender opp med 3 barn.

en annen spådde utifra stjernetegn, og spådde meg gravid til høsten og han så dobbelt element, venter tvillinger men ble gravid lenge før han påsto!

Spennende lesing. Hvilke nettsider brukte dere? Hva er det å anbefale? Synes spåing høres litt artig ut, men de 2 jeg har ringt til for et par år siden, bomma TOTALT på nesten alt de sa [:D]

Hvem som helst kan få jobb som spådame.. Du kan like greit lese et horoskop i dagsavisa, mye billigere [:D][:D]

ORIGINAL: Seemless

Spennende lesing. Hvilke nettsider brukte dere? Hva er det å anbefale? Synes spåing høres litt artig ut, men de 2 jeg har ringt til for et par år siden, bomma TOTALT på nesten alt de sa [:D]

ringte ei elisabeth, kaller seg vel eth.. googlet bare spåing.

har også ringt ei som overhode ikke hadde noe riktig, det var bare oppspinn.

ORIGINAL: Bøllefrø*

ORIGINAL: Seemless

ringte ei elisabeth, kaller seg vel eth.. googlet bare spåing.

har også ringt ei som overhode ikke hadde noe riktig, det var bare oppspinn.

elisabeth lian?[:)]

har mistet helt troen på det.
hatt noen slike som har studert asto ett eller annet[8D] prøve sette opp spådommer, kart og slikt utifra dato og klokkeslett
men de har fått opp ufulstendige svar[8|]
prøvd å på morroskyld slike på nett å har enda ikke fått noe til å passe.

så kaster ikke bort penger på spåtelefoner og slikt

Back
Topp