A-hus

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei [:)]
er det noen som har føda på a-hus her?
jeg skal det og jeg lurte på om noen som kunne fortelle meg åssen dem er der og sånt, og åssen rommene er og sånne ting.
håper det er noen som kan svare meg her.
klem [:)]

jeg har ikke født der, men har gått sykepleierskolen der og vært med på fødsel.. Jeg likte meg IKKE der, tror det er veldig opp til hvem jordmor du får.. for noen er ikke akkurat godt likt. Men venninna mi hadde en kjemepfin fødsel der.. så e rnok opp og ned.. Pent er det ikke der, men det er jo gammel og trangt, med få rom.. Så du kommer rimelig kjapt ned til barselavd... Jeg hadde litt på følelsen av sånn samlebånd fabrikk der.. ut og inn liksom.. Men det er nok værst på våren da det er mange fødlser.. Men du som er så ung blir nok tatt godt vare på... Så du får det sikkert veldig bra.. [:D]

Skal også føde på A-Hus men først til december da. Du har mulighed for at ringe dertil og få en omvisning på føde afdelingen om du ønsker[;)] Greit at man ved lidt om hvordan det er der, synes jeg[:D] Skal selv til fødselsforberedende-kurs der i oktober!
Lykke til[:)]

Jeg skal føde på A-hus. Har termin 22. november. Har både hørt positive og negative ting om sykehuset. Vi får bare ha en positiv innstilling så går det bra [:)]

jeg skal også føde på a-hus......i februar! har hørt det har blitt mye bedre der etter at de fikk statusen som mor og barn vennlig sykehus (mener det var det d het....hmm.)

men er nokk som alle andre steder tror jeg, kommer nok ann på hvem som er på jobb!

men en ting er sikkert, får jeg en jordmor som er sur og grinete går hu på hue og ræva ut!! hehe...

[:D]

jeg føda der i august, og først fikk jeg en grusom jord mor, men når vakt skifte kom så fikk jeg den beste jord moren som det går ann å få tak i [:)] håper du får den samme som meg, for hun var kjempe flink [:D]

Back
Topp