A Hus

Linka

Gift med forumet
Må bare skryte litt av personalet på A Hus. Var som sagt innlagt der en dag og folkene var kjempekoselige. Var først hos en lege og han var utrolig snill. Likte ikke helt hva han så så jeg ble sendt opp på føden og alle jordmødrene der var kjempegreie. Gleder meg faktisk til og føde der nå. En spesiell jordmor som jeg pratet mye med var så hyggelig at jeg nesten hadde lyst til og bli der. Forklarte alt jeg lurte på kjempe godt og jeg håper at hu er der når jeg skal føde.

Nei, nå må jeg si at hvis det er noen andre som skal føde på A Hus så gled dere. De er kjempekoselige der.
Klem

Så bra at du har et godt inntrykk av føden før du skal inn, det tror jeg er bra. Var selv innom føden for en uke siden pga lite liv, og de var kjempe flinke og rolige. Det gjorde at jeg gruet meg mindre til å komme inn å skulle føde.

Helt enig med deg. Man blir lissom litt tryggere når man opplever hyggelige og hjelpsomme mennesker.

hehe.. håper jeg slipper å føde på KK (Haukeland) men har fått et mer positivt inntrykk av dem nå den siste uka - men det er et DIGERT sjukehus, og jeg vil jo helst føde her på øya (er på Stord nå, ja [;)])

Det går nok bra uansett hvor vi er, men det er så godt å ha vært innom å pratet med noen av de som jobber der. De på føden i Skien var iallefall kjempe koselige.

De jeg har møtt på de gangene jeg har vært på føden (det begynner å bli noen nå) har vært utrulig koselige.. Håper de er på jobb når jeg skal føde, men min flaks så får jeg et monster! Denne fødselsangsten sitter enda godt i.. [:(]

Jeg tok dette opp med jordmor her om dagen, det med at hvis jeg får en jordmor eller lege som overkjører meg eller ikke hører på det jeg har å si, så vil jeg ikke føde[&:]. Og hun sa at det er vi som bestemmer og hvis vi ikke blir hørt så skal vi sette ned foten. Det var hun veldig klar på.

Back
Topp