A HA *oppdatert*

Fru Riskorn

Forumet er livet
Da drar vi på konsert! Gleder meg! Har likt A HA siden jeg var liten. Kos kos kos! Jentene skal være hjemme med mormor. Spennende!

********************************************************************************

Takk takk alle sammen[:)]

Mormor og jentene koste seg voldsomt! Og minsten sov natten gjennom, så mamma synes mormor er superbarnevakt

Vi koste oss sånn passe. Hadde billetter i golden circle, men det angret vi veldig på. De hadde solgt alt for mange billetter, og det var supertrangt og lite hyggelig. Dessuten fikk jeg en idiot foran meg. Jeg stod og sang ganske lavt til, og da ble han hissig og ba meg synge på badet. Dessuten begynte han å sloss med en som ville fobi, og han nektet å slippe folk forbi seg. så han ødela en del... Men, konserten var bra, foruten idioten foran meg og all trengselen...

kose deg masse!!![:D][;)]
Er det første gang du har barnevakt for minsten eller??

Kos dikka på konsert!!!!

ORIGINAL: JoJo*

På kvelden - jepp. Har vært på jobb i fire timer på formiddag med barnevakt tidligere.

min mor er her hjemme altså. Tør ikke la henne sove hos andre enda.

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: JoJo*

På kvelden - jepp. Har vært på jobb i fire timer på formiddag med barnevakt tidligere.

min mor er her hjemme altså. Tør ikke la henne sove hos andre enda.

Syns det er det letteste jeg, alltid lettere å få de i seng her hjemme..

Du/dere får kose dere masse, det blir nok kjempe kjekt![:D][;)]

Koooos deg masse! Det gjør nok mormor og jentene [:D]

Håper du har hatt det bra! Var på a-ha forrige lørdag. Skikkelig bra konsert[:D]

Takk takk alle sammen[:)]

Mormor og jentene koste seg voldsomt! Og minsten sov natten gjennom, så mamma synes mormor er superbarnevakt[;)]

Vi koste oss sånn passe. Hadde billetter i golden circle, men det angret vi veldig på. De hadde solgt alt for mange billetter, og det var supertrangt og lite hyggelig. Dessuten fikk jeg en idiot foran meg. Jeg stod og sang ganske lavt til, og da ble han hissig og ba meg synge på badet. Dessuten begynte han å sloss med en som ville fobi, og han nektet å slippe folk forbi seg. så han ødela en del... Men, konserten var bra, foruten idioten foran meg og all trengselen...

Synd at idioten øydlagde for dikka[&:]

Back
Topp