a fish

Satina

Forelsket i forumet
fish som i ny da altså  [:)]

jeg har meldt meg inn her på oppfordring av en venninne, og håper kanskje på noe gode råd og tips[:)]
jeg sluttet på pillene ved nyttår, i enighet med samboeren, med det ønsket at vi følte oss klare for barn.
det har nå gått åtte mnd, og jeg har bare hatt to menstrasjoner siden da. jeg tror det er eggløsningen som er forsinket på grunn av pillene jeg har brukt siden jeg var 16 år ( er idag 24).
noen tips om hvordan jeg kan få dette igang, evt om det kan være noe annet?
er idag på min 89 dag siden sist menstrasjon...
( vet dere har endel forkortelser og slikt for endel ord, men dette har jeg ikke rukket å sette meg inn i[:D])

SØTA[;)]
håper du finner ut av det....
guess who[;)][8D]

Gå til legen. Kan hende du må ha piller som hjelper kroppen tilbake til sin normale syklus.

Hei!
Velkommen hit[:D]
Ville nok tatt en tur til legen for å få litt hjelp til å få stabile sykluser.

Er ett forum her inne som heter før svangerskapet... der er vi mange damer i samme situasjon som deg[;)]

mange sliter med ustabil syklus etter hormonel prevangsjonsbruk.
men jeg ville gått til legen å fått sjekk der nede osv å så bare kjørt på fordi uten å ta egløsnings test å alt det der,for tror om man stresser med sånt så tar det lengre tid også

takk, ser jo nå at jeg faktisk må komme meg til legen.
hadde håpet at slikt skulle ordne seg av seg selv.
jeg har også inntrykket av at hvis man stresser med deg så skjer det liksom ikke, kanskje litt derfor jeg kviet meg med å dra til legen for jeg ikke ville "stresse med det". men det er vel kanskje heller det jeg ender med å gjøre nå. hehe[;)]

jeg får ta en titt innom dette andre forumet da[:)]
må bare leite meg fram først! hehe

hiih...
ja du må det...

hilsen mamma****** [;)]

ORIGINAL: Satina

takk, ser jo nå at jeg faktisk må komme meg til legen.
hadde håpet at slikt skulle ordne seg av seg selv.
jeg har også inntrykket av at hvis man stresser med deg så skjer det liksom ikke, kanskje litt derfor jeg kviet meg med å dra til legen for jeg ikke ville "stresse med det". men det er vel kanskje heller det jeg ender med å gjøre nå. hehe[;)]

jeg får ta en titt innom dette andre forumet da[:)]
må bare leite meg fram først! hehe

Det er bare en (utrolig seiglivet!) myte at du ikke blir gravid om du "stresser". Kom deg til legen uansett du. Tenk om det viser seg at dere trenger hjelp med å bli gravide, da er det jo bedre at det blir oppdaget tidlig?

det har du så absolutt rett i !
i tillegg til dette har samboeren min gått på cellegift når han var yngre, så sædkvaliteten hans kan være noe svekket, om ikke tilstede i det hele tatt.
jeg skal gi både han og meg selv et spark i baken nå [;)]

stå på snuppa..
og når dere får og får gutt..
så har jeg en million ting å gi bort[:D]

hehehe, sier nok ikke nei takk til det gitt[:D] skal jeg huske på!

ville også tatt en tur til legen - ingen grunn til å vente!
lykke til [:D]

og velkommen [:)]

Back
Topp