Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ..christine..
Du burde nok apsulutt heller ha kjøpt exomgegaen ja. Er trofast mot den jeg. Men om du ikke har brukt av den andre, kan du ikke bytte den da??
Googla litt nå, og den Epitheliale H.A skal visst brukes for å gjennombygge huden igjen.. Og mange mener visst at den svir........
Fant litt info som noen har skrive om denne kremmen. Men er privat personer da. Så kan jo være det ikke stemmer:
* Såfremt en ikke er ekstrem plaget av eksem ville "hun" ikke anbefale den, siden den legger igjen et voksaktig beskyttelses hinne på huden.
* Ville ikke brukt den i ansiktet, for den lukter dårlig. Nesten som mugg. Men virker veldig bra på eksem[:)]
ORIGINAL: tjukkofeitofull
Ja men spørs om den passer til barn da...[8|] Skal jeg ikke bare levere den tilbake og få den som er blitt anbefalt? Eller kanskje jeg kan beholde denne til meg til høsten. Har ikke eksem men får sånn syke tørkeflekker, ofte iansiktet tilogmed[&:]
Tusen takk for svar jenter[:D][:D]
ORIGINAL: tjukkofeitofull
Ja men spørs om den passer til barn da...[8|] Skal jeg ikke bare levere den tilbake og få den som er blitt anbefalt? Eller kanskje jeg kan beholde denne til meg til høsten. Har ikke eksem men får sånn syke tørkeflekker, ofte iansiktet tilogmed[&:]
Tusen takk for svar jenter[:D][:D]
Åpn tuben og lukt på den før du beholder den. Lukter den mugg, ville ikke jeg hatt den i ansiktet. Exomega er nok riktig for jenta di ja. [:)]