_tror_ jeg drømte det-men

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Var det ikke ei her inne som skulle pottetrene sin 4 mnd gamle baby?Om det ikke var drøm,hvordan gikk prosjektet?

hihihi... høres ut som en drøm for meg....

ja,man skulle tro det meg jeg er nesten litt sikker på at det var noen her inne som skulle pottetrene spedbarnet sitt.Var en metode til og med!Hørte det på bablinga på ungen eller noe slikt når den måtte tisse og bæsje osv[8|][:D]

Det er fullt mulig, men de fleste ler av uvitenhet... [8D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

var det deg?

men åssen kommer en 6 mnd gammel baby seg på do da[8|]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

var det deg?

Jeg har aldri sagt jeg skal pottetrene fra 4 mnd.
Men vi kjøpte potte da hun var 5 mnd, og hun har fått sitte der litt nå og da, for pottetilvenning.

Hun tisser jevnlig på potte, og bæsjer innimellom.

Men vi har ikke hatt tid eller overskudd til å legge opp den kommunikasjonen som er nødvendig for å lese signalene.

Da vi skulle begynne med pottetilvenningen så var det i hovedsak fordi hun laget tydelige lyder før hun skulle bæsje, og når hun bæsjet gikk det stort sett gjennom bleier og body og det som var.
Da tenkte jeg at det var bedre å få det på potte, slippe skitne klær, ekstra vask osv.

Men da hun fikk tenner og endret litt på matvanene sluttet hun med lyden, og det ble vanskeligere å fange opp signalene... Så da har vi ikke lagt mer i det enn at hun får sitte på potte når det passer seg.

Forøvrig vet jeg om foreldre som har valgt å ikke bruke bleie på barnet sitt (usikker på om det gjelder natten også), men heller ha med seg en potte. Det er fullt mulig, men det krever mye av foreldrene...

GuttasMamma er ikke sikkert du drømte det, ei på oktober 08 tar babyen sin på potta.
han er vel 5 mnd men, kanskje du bare husket feil alder
hun hørte det vist også på noe lyde eller noe[8|]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ja,man skulle tro det meg jeg er nesten litt sikker på at det var noen her inne som skulle pottetrene spedbarnet sitt.Var en metode til og med!Hørte det på bablinga på ungen eller noe slikt når den måtte tisse og bæsje osv[8|][:D]

Hehe, det værste er jo at jeg har hatt en lik drøm...hvis det var drøm...[8|]

Back
Topp