_Må_ man ha tørketrommel?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Satt på spissen, selvfølgelig.

Uansett; med barn i hus, klarer man seg uten tørketrommel?

Selvfølgelig klarer man seg uten tørketrommelen. Men jeg elsker trommelen min. Alt går dobbelt så fort:) klærne og ikke minst handdukene blir myke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi klarte oss helt fint uten. Eneste grunnen til at vi har er at svigermor skulle ha ny så vi fikk den gamle.

Jeg har aldri hatt tørketrommel. Men neste maskin jeg investerer i kommer til å være kombinert, og jeg kommer ikke til å kaste ut den jeg allerede har. Så da kan jeg vaske feks håndklær og sengetøy i den kombinerte, og vanlige ting i den andre. Ting som tåler tørketrommel og tar usannsynlig stor plass til å tørke :p Må være fantastisk å ha muligheten :)

Har to barn, og vi har ikke tørketrommel. Vasker naturligvis mye klær, men tørker heldigvis på et døgn i vaskekjelleren. Eneste som er kjedelig, er når man skal vaske dun. Kommer nok til å kjøpe en etterhvert :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi har, men bruker aldri. Vi har to klesstativ og egen plass til de da.

Bruker den kun til håndkler, undertøy og sengetøy. Synes du det er greit å ha litt stive håndkler så klarer man seg fint uten tørketrommelen :)

Spørs hvor stor plass du har til å henge klesvask til tørk, og om du har allergikere.
Tørkeplass ute er jo knall sommerhalvåret, men ikke så bra om vinteren, og å henge ut ting i pollensesongen er DØDEN for allergikere.
Tørketrommel er også gull når du f.eks. skal vaske dyner og puter, eller får omgangssyken i hus og går tom for sengetøy og håndklær...
Så det GÅR sikkert, men har du mer enn ett barn i huset OG jobber utenfor hjemmet tror jeg det blir en øvelse i frustrasjon.

Har klart oss uten til nå, men med barn nummer 2 i hus så blir det kjøpt tørketrommel nå. Veldig greit å tørke håndklær, sengeklær, og barnas uteklær om man ikke rekker å få de tørre over natta!! :) men selvfølgelig, man klarer seg ute :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg vil tro man klarer seg helt fint uten tørketrommel, men det er veldig praktisk i forbindelse med sengetøy, laken, håndklær og undertøys-vask.

Og som noen over her sier, får man skikkelig omgangssyke er det helt genialt å ha! Da går det fort tomt for både håndklær og sengetøy!

Vi har vaskemaskin og tørketrommel på det ene badet. Vi hadde klart oss helt fint uten hvis vi hadde hatt tørkeplass, men det har vi dårlig med. Med mindre vi skal ha stua full av tøy konstant. Vi kan heller ikke tørke det ute pga allergi, men om vi hadde hatt et eget vaskerom og også kunne tørka ute, hadde vi klart oss uten. Men det er deilig å ha.

Fikk når gutten var nyfødt, og er VELDIG glad for det! Han gulpa konstant de første mnd så det var myyye klesvask. I tillegg syns jeg det er såå kjedelig med klesvask, og da slipper jeg iallfall å henge opp en del av det:-) såklart, det er jo kun snakk om luksus da:p Man kan jo fint leve uten..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi klarer oss ikke uten, rett og slett pga min kraftige pollenallergi ;) Savner å ha klær ute på snora, for det lukter så godt ...

Jeg bruker den hele tiden, måtte hatt myyyye mer tørkeplass eller større vaskerom om jeg ikke skulle brukt den. Nå som sola skinner henger jeg opp vanlig tøy på stativ ute på altanen, men kluter, håndklær truser o.l går i trommel.

Vi har både vært med og uten i lengre perioder. Man klarer seg jo uten, men jeg syns absolutt det er best å ha det i hus ! Heldigvis har vi nå, og håper vi har den leeeeenge :D

Back
Topp