_Hvor mye lommepenger bruker man på en syden ferie?

AKA demisk

Elsker forumet
Har lyst til å hoppe på en sydenferie, men hvor mye penger må jeg regne med å bruke på mat o.l?

Spørs hvor man skal. Spania, Kreta og Hellas er ganske dyrt til å være "syden", mens andre steder igjen er veldig billige. 

På grand canaria bruker vi ca 10 000 i lommepenger på en uke, men da er vi ikke sparsomlige og spiser ute hver dag. (vi hamstrer ikke klær og sånt, men kanskje et par plagg hver)

på denne turen var vi 2 voksene og en liten baby

ORIGINAL: Sicily

Spørs hvor man skal. Spania, Kreta og Hellas er ganske dyrt til å være "syden", mens andre steder igjen er veldig billige. 

[8D]

Synes jeg har lest at en liten pekepinn er 1000 kroner dagen pr voksen? Men da har man god råd også! [:)]

Som regel litt for mye[8D]

Meg og mannen var aleine til gran canaria 1 uke, vi brukte 15000 [:-][X(] Spiste alle måltid ute, shoppa kun til barna.... No reiser vi alene til Egypt om 1 uke, spent på hva vi bruker da...

Vi var i sommer, men da hadde vi all inclusiv....så vi spiste bare ute 1 gang! resten var gratis på hotellet![:)]

Vi brukte 6000-, ca. da kjøpte vi litt klær, dro på markedet...snuppa fekk ta litt karuseller, vi tok full spa begge to.

Vi kjøpte det vi hadde lyst på....og klarte rett og slett ikkje å bruke mere[8D] siden vi hadde gratis mat og drikke...og det er virkelig å ambefale om du skal ha med barn[:)]

Vi bruker ca 30 000 på to uker....har to barn da...

vi var 2 uker i tyrkia i sommer, 2 voksne og 1 barn. da spiste vi ute hver dag, shoppa endel og brukte egentlig penger på det vi ville. da brukte vi 18.000.

Back
Topp