_Hjelp til å koble Philips-"dings" til tv-en søkes!

Isthabeth

Forumet er livet
Mannen kom hjem med en "dings" i går, (høytaler?) som kan kobles til tv-en for bedre lyd, i tillegg kan en koble til mp-3-spiller og minnepinne på  den. Det var en utstillingsmodell, så ingen pappeske eller bruksanvisning medfulgte. Jeg har googlet og googlet, uten å finne ut hva den heter, bortsett fra Philips, og problemet er at den tekniske innsikten er mangelfull hos oss begge. Noen som vet hvor hvilke ledninger skal være? Vi får ikke lyd!

Hvordan ser tuppen på kabelen ut da? Den passer vel ikke så veldig mange steder?

Skal den kobles mellom tv og høyttalere? Ser ut som en forsterker, syns jeg...

Miriel skrev:
Hvordan ser tuppen på kabelen ut da? Den passer vel ikke så veldig mange steder?

Tuppen kan gå flere steder i tv-en, men skal visstnok inn i hodetelefonuttaket på tv-en, og det er bare et sted den går inn i planken(jeg har lært noe nytt, dette er visstnok en lydplanke). 

Miriel skrev:

Enig. Du må ikke stille den inn ordentlig for å høre noe da? Hvis du finner rett "kontakt" er det jo allikevel mulig at lyden ikke kommer før innstillingene er som de skal.

LittleMonkey skrev:

Miriel skrev:

Enig. Du må ikke stille den inn ordentlig for å høre noe da? Hvis du finner rett "kontakt" er det jo allikevel mulig at lyden ikke kommer før innstillingene er som de skal.

Jeg får lyd via usb-pinne og minijack med mobilen, men ikke via tv-en. 

Hva er navnet på tv'n din og modellnr.
Har du modellnr på lydplanken? Står på en lapp med strekkode. Den heter HTS og et nummer sier mannen

Back
Topp