9uker ❤️❤️

En tråd i 'Mai 2019' startet av Bullemor87, 13 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bullemor87 Andre møte med forumet

Ser ut som min spire sitter godt fast ❤️ Tok tul på onsdag :) er i dag 9+1
    Tre uker til 12 ukers regelen , gleder meg til å fortelle det til alle sammen ❤️
    Ny TUL uke 11
    Er så glad om dagen ☺️☺️

• Liker Liker x 4
  2. gubben&gamla Glad i forumet It's gonna be May 2019

Herlig:Heartbigred kos deg videre med graviditeten og gratulerer med en fine ultralyd:Heartpink

• Liker Liker x 1
  3. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Junibarna 2019 Desemberskatter 2016 Januar 2017

Så kjekt med vellykket ul :)

• Liker Liker x 1
  4. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Gratulerer :Heartred:happy:

• Liker Liker x 1
  5. Irmk Elsker forumet jentene i juni13

Gratulerer ❤️

• Liker Liker x 1
  6. FruT_ Glad i forumet It's gonna be May 2019

Gratulerer :Heartred
    Min gynekolog sa at vi like gjerne kunne fortelle nå om vi hadde lyst. Den «magiske» grensen i uke 12 er fordi kroppen som regel vil klare å abortere innen da dersom embryo/foster ikke lever. De fleste av disse kommer aldri så langt som til funksjonelt hjerte. Ser man hjerteslag er det like sikkert som å bare vente til uke 12.
    Selvfølgelig ingen garantier, men 12 uker er ikke lenger like «magisk».

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  7. Himla Gift med forumet It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2015

Så herlig! Gratulerer så mye[emoji173]️

• Liker Liker x 1
  8. Realisten Elsker forumet

Så greit å vite. Vi skal til gynekologen min i uke 12 vi da, før vi forteller det i uke 13 (litt av praktisk betydning med barn og hvem som får vite ting først). Men da får vi hvertfall et nyere bilde å vise frem :happy:

• Liker Liker x 1
  9. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Gratulerer så mye❤

• Liker Liker x 1
  10. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Junibarna 2019 Desemberskatter 2016 Januar 2017

Vi tenkte å fortelle det til barna og familien etter ul i uke 10/11 :)

• Liker Liker x 1
  11. Førtis78 Glad i forumet It's gonna be May 2019

Siden jeg er så dårlig og har vært innlagt en gang allerede pluss at jeg 3 ganger i uken går til intravenøs væskebehandling poliklinisk så vet de fleste det allerede. Barna har vist det siden uke 5 da jeg ble innlagt

• Liker Liker x 1
  12. Mai25 Betatt av forumet

Det samme har jeg fått høre av fødselslege. Uke 9 er den nye 12 hvis man tar ultralyd!

• Liker Liker x 4
  13. Snuppeluraaa Flørter med forumet It's gonna be May 2019

Dette var fint å høre! Takk for at du deler![emoji7]

• Liker Liker x 2
  14. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Jeg var på kl uke 8+0 Sist og så hjerte, neste ul, 10+5 så var fosteret død. Som du sier, liten sannsynlighet for at man skal miste, men det kan skje.

• Liker Liker x 1
  15. FruT_ Glad i forumet It's gonna be May 2019

:(
    Ja, det er dessverre ingen garantier. Barnet kan dø i magen helt frem til fødsel.

16. Bullemor87 Andre møte med forumet

Uff da

Del denne siden