9dpo negativ test

Karolineel

Andre møte med forumet
Hei!
Er det noen som har hatt negativ test 9dpo, men likevel vært gravid?
19.04 hadde jeg ekstremt mye utflod, både litt rosa og litt brun i fargen. 20.04 ingenting utenom normalen. Kan det ha vært festeblødning?

Jeg vet 9 dpo er veldig tidlig. Men jeg klarer likevel ikke slå meg til ro. Dette er så ønsket, og jeg kjenner jeg blir litt motløs og lei meg av negativ test, selvom jeg er 9 dpo bare. Ser nemlig veldig mange får positiv test på dette tidspunktet

Hei!
Er det noen som har hatt negativ test 9dpo, men likevel vært gravid?
19.04 hadde jeg ekstremt mye utflod, både litt rosa og litt brun i fargen. 20.04 ingenting utenom normalen. Kan det ha vært festeblødning?

Jeg vet 9 dpo er veldig tidlig. Men jeg klarer likevel ikke slå meg til ro. Dette er så ønsket, og jeg kjenner jeg blir litt motløs og lei meg av negativ test, selvom jeg er 9 dpo bare. Ser nemlig veldig mange får positiv test på dette tidspunktet
Med mindre det er snakk om IVF kan man ikke med 100% sikkerhet vite når EL fant sted. Mange tester negativt 9DPO!

Last edited:
Negativ 10 dpo, pos 12 dpo (testet ikke 11), spiren er snart to år så ikke mist motet :)

Ja... testet negativt 12 dpo. Slo fra meg hele greiene, men da tanta ikke dukket opp som avtalt tok jeg en test 14 dpo som var positiv.

Jeg hadde som deg myyye utflod 7 dpo, bare den dagen, negativ blenda test 9 dpo så svaaak test kveldn 10 dpo å tydligere test dagen etter :)

Mener jeg leste et sted at det er vanlig at det fester seg 8-9 dpo, enn tidligere, og for noen senere. Dessuten kan man ikke helt med sikkerhet vite helt når egget slapp. Kjenner ei som fikk kjempesvak strek dagen etter IKM og har 2 åring idag. Ville ikke mistet motet inntil TR er ankommet. :love017

10 dpo og helt blenda…

Vedlegg

• IMG_2466.jpeg
    IMG_2466.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 134
  • IMG_2465.jpeg
    IMG_2465.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 131
Back
Topp