.

Jeg òg sliter med vond korsrygg, spesielt hvis jeg sitter lenge og hvis jeg står rett opp og ned lenge i strekk.. Forhåpentligvis er det bare noe som følger med graviditeten[;)]

Ja regner egentlig med at det er et symptom som kommer av graviditeten. Husker jeg hadde litt vondt i korsryggen og halebeinet i forrige graviditet, men det kom først litt seinere. Har lyst å spole tiden fram til tirsdag for da skal jeg på ul. Håper inderlig alt er bra denne gangen.

eg har alltid hatt vondt i ryggen/bekkenet tidleg i svangerskapa.. Så det er nok "normalt".. 

Jeg blir fort sliten i korsryggen..

jepp.. kjenner det veldig godt når jeg sitter....[8D]

ORIGINAL: glamaria

Har også vondt i korsryggen, spesielt når jeg må stå rett opp og ned lenge[:'(]

ORIGINAL: *dreamer*

Jeg har det innimellom, og jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig[:)]
Jeg skjønner at du blir bekymret når du har hatt to aborter[:(] Men det går nok bra denne gangen
[:D]

ORIGINAL: hero

Jeg blir fort sliten i korsryggen..

Godt spørgsmål - jeg har nemlig tenkt på det samme... faktisk været meget bekymret siden i går... da jeg også har fået lidt ondt i maven.

Ondt i korsbenet og halebenet havde jeg i første graviditet - det var bækkenløsning.... især slemt at sidde op/ned og stå... shopping er det værste man kan gøre...

Jeg har heldigvis ikke merket noe enda, men det er nok like rundt hjørnet desverre[:(]
Forrige svangerskap fikk jeg bekkenlåsning i uke 8 og slet med plagene helt til fødselen. Har egentlig plager enda, både i bekken, hofter og korsrygg, men det skal snart sjekkes ut på en smerteklinikk.

Men bekkenlåsning har jeg ikke enda.
Er du i tvil bør du få en time hos kiropraktor eller manuellterapeut. Det er en veldig dårlig idè å gå med ryggvondt lenge. Jeg fikk fine øvelser av manuellterapeuten, som var til god nytte. Iallefall et godt stykke ut i svangerskapet... Ble jo ganske stor og tung etterhvert. Hihi!
Lykke til![:)]

Back
Topp