SillyDilly
Forumet er livet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Safram
uffda, vet ikke hva jeg skal skrive, men gir deg en stor klem
ORIGINAL: Gizmonie
Du trenger hjelp, ingen du kan snakke med om det ? venniner? noen du stoler på??
Håper det ordner seg for deg ...Klem
ORIGINAL: CogJ
Nå når du har dårlig samvittighet så sitter du deg ned og skriver et brev til samboeren din der du forklarer at du skjønner selv hvor på tryne oppførselen din er, at du ønsker ikke å være sånn og at du håååper han vil holde ut til sommeren.. Jeg må ofte fortelle sambo at jeg faktisk elsker han fordi jeg kan være som deg.. klikke for en MONGO ting som ikke er noe å klikke for.. [:-] Du er normal ja, men hormonene i sving kan gjøre MYE..
Håper han skjønner at du ikke gjør dette med vilje.. Du kan evt vise han innlegget slik at han skjønner hvor lei deg du er [&o][:)]
Sender deg en god klem.. neste gang du blir forbanna så pust dypt inn og ut og tell til 10..
Det hjelper faktisk.. (erfaring etter 7 mnd med kolikkunge)
ORIGINAL: SillyDilly
Du trenger hjelp, ingen du kan snakke med om det ? venniner? noen du stoler på??
Det hjelper liksom ikke å snakke med venninner osv om det! Jeg har det ikke sånn her når jeg ikke er gravid, og det er så vondt og blir "forandret" til et "monster". Hadde det supert de 3 første mnd, men så plutselig ble jeg helt anderledes!
Blir veldig deprimert, og klarer ikke å kontrollere sinnet mitt i det HELE tatt! Er så ufattelig slitsomt. Man tenker jo at man bare kan vært blid, og ikke hisse seg sånn opp, men det er umulig! Når sinnet kommer så bygger det seg så ufattelig opp, og jeg har ikke sjangs til å få det ned - må legge til at dette faktisk ALDRI skjer mot sønnen min, men kun mot sambo!!
Psykologen min sa engang at jeg har brukt sinnet mitt hele livet (har hatt en veldig tøff oppvekst) som et skjold, og at hvis jeg føler meg i en truet situasjon reagerer jeg med sinne for å beskytte meg selv, MEN jeg er jo ikke truet nå![:(][:o]
ORIGINAL: CogJ
nei, du er ikke truet, men du er veldig sårbar.. Du er gravid, du produserer et menneske og det sliter på kroppen mer enn vi vil tro (for mange hvertfall)
ORIGINAL: undrendeigjen
Det hjelper liksom ikke å snakke med venninner osv om det! Jeg har det ikke sånn her når jeg ikke er gravid, og det er så vondt og blir "forandret" til et "monster". Hadde det supert de 3 første mnd, men så plutselig ble jeg helt anderledes!
Blir veldig deprimert, og klarer ikke å kontrollere sinnet mitt i det HELE tatt! Er så ufattelig slitsomt. Man tenker jo at man bare kan vært blid, og ikke hisse seg sånn opp, men det er umulig! Når sinnet kommer så bygger det seg så ufattelig opp, og jeg har ikke sjangs til å få det ned - må legge til at dette faktisk ALDRI skjer mot sønnen min, men kun mot sambo!!
Psykologen min sa engang at jeg har brukt sinnet mitt hele livet (har hatt en veldig tøff oppvekst) som et skjold, og at hvis jeg føler meg i en truet situasjon reagerer jeg med sinne for å beskytte meg selv, MEN jeg er jo ikke truet nå![:(][:o]
truet var ett merkelig ord å bruke av han
men du er da full av hormoner ...og det er en kjennsgjerning at tidligere erfaringer kan komme igjen som angstrelaterte problemer i svangerskap
Så selv om du ikke er truet så jobber kroppen din i høygir, og det blir på ett vis for den som en trussel...hvis du skjønner hva jeg mener
Ja, eller utrygg! Husker ikke helt hva han sa, men hvis jeg følte noen tråkket på meg, eller følte meg redd på en måte. Visste faktisk ikke at tidligere problemer kan komme opp i svangerskapet, kanskje det er mange av de følelsene som kommer til overflaten igjen? Lurer på om jeg skal prøve å snakke med jm om dette, for jeg er liiivredd for at det skal utvikle seg til en depresjon som varer til etter svangerskapet er ferdig![&o]