97,4!!!!

Rustad90

Glad i forumet
Jeg begynte i januar og legge om kostholdet og kutte ut brusen i uka, og det har funka!! Når jeg begynte veide jeg 103,4 og når jeg gikk på vekta nå viste den 97,4! Åh jeg er så glad og stolt :-D måtte bare skryte litt!! :-D

Jeg begynte i januar og legge om kostholdet og kutte ut brusen i uka, og det har funka!! Når jeg begynte veide jeg 103,4 og når jeg gikk på vekta nå viste den 97,4! Åh jeg er så glad og stolt :-D måtte bare skryte litt!! :-D
Gratulerer!!:) 6 kg på ca en måned er ikke værst! :D Her er det omvendt for en eller anna grunn. Vi spiser også sunnere, drikker brus kun på helg, drikker mer vann enn før, er mer aktiv, og jeg følte meg slankere!! Men når veide meg i går hadde jeg pina det gått opp 3kg!!?? Haha.. Javelda!!

Såå flink du er!!! :D
Utrolig bra jobba!!

Jaa ennå da drikker jeg litt brus i helga og spiser lit godis i helga! Storfornøyd altså! Håper d holder seg sånn nå :D

Så flink du har vært! :D Det er en deilig følelse å bikke 100-tallet riktig vei! ;):D Grattis!

Så utrolig flink du er:D Stå på videre, du gjør en kjempejobb:)

Så nå har jeg velfortjent åpnet en 0,5 med cola og skal lage kyllingburgere til kvelds!! God helg snupper og tusen takk for fantastiske oppmuntrende ord :D <3

Kjempeflott jobba:-)

Flinke jenter fortjener oppmuntring! :D Ha ei strålende god helg alle som en!

Back
Topp