90'tallet!!!! :D

line02

Glad i forumet
åjadda...
Mor og Far sjæl skal snart på 90'tallsfest, og da lurer jeg på om noen har noen tips til hva man kan ha på seg...

Er jo noen av dere flotte damene her inne, som var litt eldre enn meg på den tiden.. jeg var jo bare rundt 10 år liksom..

Hva hadde dere på dere, og hva kjennetegner 90'tallet???!!!

Tips taes imot med et kjempe stort takk!!! :D

Åh! Jeg vil også på FÆST!!![:D]

Apropo, en gang...... hadde det vært morro å tatt en fest sammen[;)]

90 tallet... Var det ikke sånn slengbukser og buffelo sko?? haha.. nei vet ikke jeg...[8D]

Festlig at 90 talls party nå har blitt noe... Men jeg var litt eldre da... så jeg hadde mange nydelige blser med stooooooooooooore krager... også hadde jeg genser over med kragen utenfor... jeg "pynta" meg rett og slett med litt "kjærring" klær ;)... Mener å huske at det var på den tiden vi hadde stekkbukser også, med strikk under foten. Husker godt et antrekk jeg hadde med syrinlilla strekkbukse, hvit bluse med sen sånn stor krage og lille genser over:... Lekkert.
Hadde også "sosse" stil... med stripete genser med krage, og skjerf i halsen ( brettet sammen).

Hip hop bukser. Thights med strekk. Røde å Rosa klær :p (som helst ikke macthet :p)

ORIGINAL: milla1986

Åh! Jeg vil også på FÆST!!![:D]

Apropo, en gang...... hadde det vært morro å tatt en fest sammen[;)]

90 tallet... Var det ikke sånn slengbukser og buffelo sko?? haha.. nei vet ikke jeg...[8D]

haha.. hvis du så formen jeg var i den lørdagen jeg susa forbi deg på hydranten, så vet ikke jeg om jeg ser heeelt frem til en fest med det første!!! haha.. da var jeg rimelig dårlig på søndagen!!! haha..

Meeen gleder meg veldig!!! Skal i 90'talls bursdagsfest til broren til sambo.. så de blir nok dødsmorro!!

Meeen ja, Millamor, en fest skal vi få til en gang!!! det hadde vært super morsomt!!!! Mammaene på tuuur;) hihi

Jo, var jo buffelo sko og slengbukser, også disse adidas joggebuksene med knapper det var så morsomt og dra opp(og av) haha...
Men tenkte litt mer på sånn, hva man hadde på seg når man pyntet seg for og dra ut.. haha..

ORIGINAL: evaa

Festlig at 90 talls party nå har blitt noe... Men jeg var litt eldre da... så jeg hadde mange nydelige blser med stooooooooooooore krager... også hadde jeg genser over med kragen utenfor... jeg "pynta" meg rett og slett med litt "kjærring" klær ;)... Mener å huske at det var på den tiden vi hadde stekkbukser også, med strikk under foten. Husker godt et antrekk jeg hadde med syrinlilla strekkbukse, hvit bluse med sen sånn stor krage og lille genser over:... Lekkert.
Hadde også "sosse" stil... med stripete genser med krage, og skjerf i halsen ( brettet sammen).

hehe... ja, er ganske morsomt at nå er det ikke bare 70 og 80 tallet lengre det går ann og lage fest av:P hehe

Oj, det hørtes freesht ut:P hihi... Men mener jeg har sett på bilder av mamma fra den tiden, med såne store gensere over tights og litt.. for er ikke noe av 80 tallet også litt i 90 tallet?? hihi..

Husker det med gensere over gensere med krage utenfor osv!!! hmm..

Tusen takk for tips!! :D

ORIGINAL: frag2010

Hip hop bukser. Thights med strekk. Røde å Rosa klær :p (som helst ikke macthet :p)

hihi.. jaaa... uffameg...

Da får vi se hva vi finner!!! hehe... Tusen takk for svar!!! :)

Back
Topp