9000 i hcg, men bare en sort prikk på ul?

DanserPåLego

Andre møte med forumet
Hei :-)
Jeg testet positivt ni dager etter første dag i siste mens. (Testet negativt dagen jeg fikk siste mens) Har målt hcg fire ganger, og det øker. Var på tidlig ul i dag for å sjekke om den var på riktig plass, men der var det bare en sort prikk. Han mente det kunne være tidlig graviditet, men mente hcg var veldig høy til at det var så lite og se. Hadde exu i mars, og er veldig redd for at det er det jeg har igjen!
Noen som har tilsvarende erfaringer? Noen der det gikk bra?

Klem:-)

Hei,
Jeg visste ikke helt hvor langt, men det var exu igjen. Jeg fikk sterke smerter i går, så dro rett på sykehuset. Jeg hadde blødd 2,2 liter i buken da de opererte meg. Utrolig kjipt, men glad det tross alt gikk bra. Da blir det forsøk med iVF etterhvert, for det var siste egglederen som gikk. Heldigvis skulle det være en god mulighet.

Klem

Hei,
Jeg visste ikke helt hvor langt, men det var exu igjen. Jeg fikk sterke smerter i går, så dro rett på sykehuset. Jeg hadde blødd 2,2 liter i buken da de opererte meg. Utrolig kjipt, men glad det tross alt gikk bra. Da blir det forsøk med iVF etterhvert, for det var siste egglederen som gikk. Heldigvis skulle det være en god mulighet.

Klem

huff det hørtes ikke noe godt ut. Så godt å høre at det ble oppdaget og du ble operert. Sender deg en stor klem og håper det lykkes for deg med ivf :Heartred

Så leit at du hadde en EXU igjen! Jeg har hatt det en gang, og kan ikke forestille meg å måtte gjennom det der 2 ganger. :( Håper kroppen din leges godt og at du lykkes med IVF! ❤️ Masse lykke til.

Så leit at du hadde en EXU igjen! Jeg har hatt det en gang, og kan ikke forestille meg å måtte gjennom det der 2 ganger. :( Håper kroppen din leges godt og at du lykkes med IVF! ❤️ Masse lykke til.
Tusen takk for det! Ja, det var en veldig påkjenning både psykisk og fysisk.tVi krysser fingre for at det skal gå

hvordan går det vært på ny ul?
Det var en exu igjen :-( Måtte fjerne eggleder nr. 2, så nå er det iVF som er alternativet. Fikk beskjed i går om at vi ikke vil få det gjennom det offentlige, siden vi begge har barn fra tidligere forhold. Blir evt. privat, da. Det var først nå reaksjonen etter det hele kom. Veldig kjipt! :-(

Det var en exu igjen :-( Måtte fjerne eggleder nr. 2, så nå er det iVF som er alternativet. Fikk beskjed i går om at vi ikke vil få det gjennom det offentlige, siden vi begge har barn fra tidligere forhold. Blir evt. privat, da. Det var først nå reaksjonen etter det hele kom. Veldig kjipt! :-(

oh nei så uffatlig trist og urettferdig. Håper dere har økonomi til ivf dersom dere tenker det er aktuelt. Nei nå ble jeg sikkelig lei meg på dine vegner. Sender deg en virtuell klem og ta vare på hverandre:)

Mange mange klemmer! Kan ikke engang forestille meg hvordan det må være :(

Back
Topp