Ny sesong ute på Dplay i dag. Sesong 6. Noen som skal se? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er gift med en som ikke er fra Norge, så jeg har vært gjennom absolutt alt. Elsker å se på, det er så mye rartOh, my guilty pleasure!
Jeg har vært sånn halvveis i samme situasjon før, så jeg kjenner igjen så mye i denne serien. Love it!
Haha jaBare må få det med megtror det kan bli en spennende sesong, 1 episode virker hvertfall lovende
![]()
Jeg er gift med en som ikke er fra Norge, så jeg har vært gjennom absolutt alt. Elsker å se på, det er så mye rart![]()
Ja det skjønner jeg at ble slitsomt, man kommer jo ingen veiBle nyskjerrig på hvor mannen din er fra..
Jeg selv kom egentlig bare til before the 90 days (eller 90+90 og repeat til det kjedsommelige) med ex-amerikaneren min, ble slitsomt etterhvert.

Ja det skjønner jeg at ble slitsomt, man kommer jo ingen vei
Han er fra Albania. Vi møttes i Hellasdet skulle egentlig bare være «before the 90 days”, men så ble det «90 days to wed» i stedet
![]()

Ja det er jo best å gjøre det på den måten om man har muligheten, så man slipper å skille seg med en gang om det ikke funker. Hos oss hadde det nok ikke funket, vi hadde aldri fått testet hvordan livet hadde vært om han skulle reise tilbake etter 90 dager hver gang, så vi hoppet i det. Er glad for det i dag for det har jo virkelig gått braFort gjort!
Her funket det ikke å bo sammen i lengden, glad vi ikke gjorde det på samme måte som dem på TV for å si det sånn. Selv om det var neste steg på veien. Hadde vært kjipt å gifte seg og så finne ut at det virkelig ikke funket. Er jo enkelte av disse på TV som har de sykeste forhold. At de gidder! Men god underholdning er det jo..
Elsker historier om forhold på tvers av grenser som faktisk funker! Ligger liksom litt ekstra innsats bak.![]()
Hahaha ja han var spesiell. Veldig alfahann, men så dramaqueen daHan karen fra Amsterdam var en merksnodig tullingikke at hun egentlig var så mye bedre, men hun ville jo så innmari at det skulle funke
Tror ikkje jeg gidder å se de første nå 
Haha så du han som reiste til Brasil da, på before The 90 days? Visste du at det også er en serie som heter 90 days happily ever after? Jeg vil absolutt si at sesong 1-3 er verdt å se, med Mohammed fra Tunisia f.eks.Min guily pleasure altsåHar aldri visst at det fantes på nett-tv, så takk for info om dplay
Har kun sett det som har gått på TLC på onsdagene. Begynte akkurat en ny sesong der nå, sikkert den som ligger på dplay som sesong 6. Har sett 4 og 5 ser jeg, ikke de tre første, men var kanskje ikke like mye drama daTror ikkje jeg gidder å se de første nå
Men "before the 90 days" som gikk på TLC nettopp ligger ikke der, med han fra amsterdam. Spent på om det blir noen "90 days to wed" med den gjengen, virker ikke helt slik
![]()
Jeg synes alle i before the 90 days var helt... ja hva skal man si... Kun paret fra USA/England som virka noenlunde normaltHaha så du han som reiste til Brasil da, på before The 90 days? Visste du at det også er en serie som heter 90 days happily ever after? Jeg vil absolutt si at sesong 1-3 er verdt å se, med Mohammed fra Tunisia f.eks.![]()
![]()

Jeg synes alle i before the 90 days var helt... ja hva skal man si... Kun paret fra USA/England som virka noenlunde normalt
Tenk å snakke kun gjennom en mobilapp da
Og i paret med han fra Nigeria var det dama fra USA som var mest gal
Får se om jeg begynner å kjede meg en dag og setter på de gamle episodene
Usikker på om jeg har sett happily ever after... Hvem var med der?
det beste er nesten når de har sånn «tell all» på slutten Haha ja, det var vel bare paret fra USA/England omtrent som virket normale. Han som reiste opp Amazonas tok jo kaka
Det er flere av de som giftet seg som er med i happily ever after. Lauren og Alexei, Mohammed og Danielle, Devar fra Jamaica, Anfisa fra Russland og så hun Paulina (taz taz taz om du husker). Tre sesonger med drama
det beste er nesten når de har sånn «tell all» på slutten
![]()
Ja jeg så det. Han hadde visst ikke bare holdt på med lovlig marihuanaJa Anfisa husker jeg veldig godt, så har nok sett en del av det. Mannen hennes sitter forresten i fengsel nå, og hun driver med bodybuilding og thener penger på bilder av seg selv på instagram...
Sjokk...Ja jeg så det. Han hadde visst ikke bare holdt på med lovlig marihuana![]()