90 days to wed

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Ny sesong ute på Dplay i dag. Sesong 6. Noen som skal se? :D

Jeg tror jeg har sett på en kvart episode av det der, og det fristet ikke til å se så mye mer ;)

Oh, my guilty pleasure!:knegg:
Jeg har vært sånn halvveis i samme situasjon før, så jeg kjenner igjen så mye i denne serien. Love it!

Oh, my guilty pleasure!:knegg:
Jeg har vært sånn halvveis i samme situasjon før, så jeg kjenner igjen så mye i denne serien. Love it!
Jeg er gift med en som ikke er fra Norge, så jeg har vært gjennom absolutt alt. Elsker å se på, det er så mye rart :P

Bare må få det med meg :D tror det kan bli en spennende sesong, 1 episode virker hvertfall lovende:cool:

Jeg er gift med en som ikke er fra Norge, så jeg har vært gjennom absolutt alt. Elsker å se på, det er så mye rart :p

Ble nyskjerrig på hvor mannen din er fra..;)
Jeg selv kom egentlig bare til before the 90 days (eller 90+90 og repeat til det kjedsommelige) med ex-amerikaneren min, ble slitsomt etterhvert.

Ble nyskjerrig på hvor mannen din er fra..;)
Jeg selv kom egentlig bare til before the 90 days (eller 90+90 og repeat til det kjedsommelige) med ex-amerikaneren min, ble slitsomt etterhvert.
Ja det skjønner jeg at ble slitsomt, man kommer jo ingen vei :wacky:
Han er fra Albania. Vi møttes i Hellas :D det skulle egentlig bare være «before the 90 days”, men så ble det «90 days to wed» i stedet :hilarious:

Ja det skjønner jeg at ble slitsomt, man kommer jo ingen vei :wacky:
Han er fra Albania. Vi møttes i Hellas :D det skulle egentlig bare være «before the 90 days”, men så ble det «90 days to wed» i stedet :hilarious:

Fort gjort!:knegg:
Her funket det ikke å bo sammen i lengden, glad vi ikke gjorde det på samme måte som dem på TV for å si det sånn. Selv om det var neste steg på veien. Hadde vært kjipt å gifte seg og så finne ut at det virkelig ikke funket. Er jo enkelte av disse på TV som har de sykeste forhold. At de gidder! Men god underholdning er det jo..:laughing002

Elsker historier om forhold på tvers av grenser som faktisk funker! Ligger liksom litt ekstra innsats bak.:Heartred

Fort gjort!:knegg:
Her funket det ikke å bo sammen i lengden, glad vi ikke gjorde det på samme måte som dem på TV for å si det sånn. Selv om det var neste steg på veien. Hadde vært kjipt å gifte seg og så finne ut at det virkelig ikke funket. Er jo enkelte av disse på TV som har de sykeste forhold. At de gidder! Men god underholdning er det jo..:laughing002

Elsker historier om forhold på tvers av grenser som faktisk funker! Ligger liksom litt ekstra innsats bak.:Heartred
Ja det er jo best å gjøre det på den måten om man har muligheten, så man slipper å skille seg med en gang om det ikke funker. Hos oss hadde det nok ikke funket, vi hadde aldri fått testet hvordan livet hadde vært om han skulle reise tilbake etter 90 dager hver gang, så vi hoppet i det. Er glad for det i dag for det har jo virkelig gått bra :) men det kunne jo gått til helvete også :P

Han karen fra Amsterdam var en merksnodig tulling :p ikke at hun egentlig var så mye bedre, men hun ville jo så innmari at det skulle funke

Han karen fra Amsterdam var en merksnodig tulling :p ikke at hun egentlig var så mye bedre, men hun ville jo så innmari at det skulle funke
Hahaha ja han var spesiell. Veldig alfahann, men så dramaqueen da :P

Min guily pleasure altså :P Har aldri visst at det fantes på nett-tv, så takk for info om dplay :D
Har kun sett det som har gått på TLC på onsdagene. Begynte akkurat en ny sesong der nå, sikkert den som ligger på dplay som sesong 6. Har sett 4 og 5 ser jeg, ikke de tre første, men var kanskje ikke like mye drama da :laughing002 Tror ikkje jeg gidder å se de første nå :P Men "before the 90 days" som gikk på TLC nettopp ligger ikke der, med han fra amsterdam. Spent på om det blir noen "90 days to wed" med den gjengen, virker ikke helt slik :laughing002

Min guily pleasure altså :p Har aldri visst at det fantes på nett-tv, så takk for info om dplay :D
Har kun sett det som har gått på TLC på onsdagene. Begynte akkurat en ny sesong der nå, sikkert den som ligger på dplay som sesong 6. Har sett 4 og 5 ser jeg, ikke de tre første, men var kanskje ikke like mye drama da :laughing002 Tror ikkje jeg gidder å se de første nå :p Men "before the 90 days" som gikk på TLC nettopp ligger ikke der, med han fra amsterdam. Spent på om det blir noen "90 days to wed" med den gjengen, virker ikke helt slik :laughing002
Haha så du han som reiste til Brasil da, på before The 90 days? Visste du at det også er en serie som heter 90 days happily ever after? Jeg vil absolutt si at sesong 1-3 er verdt å se, med Mohammed fra Tunisia f.eks. :D :D

Haha så du han som reiste til Brasil da, på before The 90 days? Visste du at det også er en serie som heter 90 days happily ever after? Jeg vil absolutt si at sesong 1-3 er verdt å se, med Mohammed fra Tunisia f.eks. :D :D
Jeg synes alle i before the 90 days var helt... ja hva skal man si... Kun paret fra USA/England som virka noenlunde normalt :P

Tenk å snakke kun gjennom en mobilapp da :laughing002
Og i paret med han fra Nigeria var det dama fra USA som var mest gal :laughing002
Får se om jeg begynner å kjede meg en dag og setter på de gamle episodene ;)

Usikker på om jeg har sett happily ever after... Hvem var med der?

Jeg synes alle i before the 90 days var helt... ja hva skal man si... Kun paret fra USA/England som virka noenlunde normalt :p

Tenk å snakke kun gjennom en mobilapp da :laughing002
Og i paret med han fra Nigeria var det dama fra USA som var mest gal :laughing002
Får se om jeg begynner å kjede meg en dag og setter på de gamle episodene ;)

Usikker på om jeg har sett happily ever after... Hvem var med der?

Haha ja, det var vel bare paret fra USA/England omtrent som virket normale. Han som reiste opp Amazonas tok jo kaka :P

Det er flere av de som giftet seg som er med i happily ever after. Lauren og Alexei, Mohammed og Danielle, Devar fra Jamaica, Anfisa fra Russland og så hun Paulina (taz taz taz om du husker :P ). Tre sesonger med drama :hilarious: det beste er nesten når de har sånn «tell all» på slutten :P

Haha ja, det var vel bare paret fra USA/England omtrent som virket normale. Han som reiste opp Amazonas tok jo kaka :p

Det er flere av de som giftet seg som er med i happily ever after. Lauren og Alexei, Mohammed og Danielle, Devar fra Jamaica, Anfisa fra Russland og så hun Paulina (taz taz taz om du husker :p ). Tre sesonger med drama :hilarious: det beste er nesten når de har sånn «tell all» på slutten :p

Ja Anfisa husker jeg veldig godt, så har nok sett en del av det. Mannen hennes sitter forresten i fengsel nå, og hun driver med bodybuilding og thener penger på bilder av seg selv på instagram...

Ja Anfisa husker jeg veldig godt, så har nok sett en del av det. Mannen hennes sitter forresten i fengsel nå, og hun driver med bodybuilding og thener penger på bilder av seg selv på instagram...
Ja jeg så det. Han hadde visst ikke bare holdt på med lovlig marihuana :P

Back
Topp