90 days fiancé!

Altså, jeg ser jo ikke på noen av disse seriene, er helt uttafor.
Har sveipet innom en av de tror jeg, hva er greia, blir de satt tilfeldig sammen med en person og skal finne ut om de vil gifte seg 90 dager etter? En slags lengre Gift ved første blikk?
I dei fleste tilfella møtes dei online, før han amerikanske mannen reise til hennes heimland og gjerne frir etter kort tid. Så søke dei k1 visum å må gifte sej innen 90 daga. Og dei amerikanske damene, e som regel unge, og møte mannen på ferie og søke k1 visum når dei kjeme heimjen. Det e mange av para som ikkje blir noke, fordi dei kun vil ha oppholdstillatelse i USA. Så når dei he fått den så vil dei skilles
 
Altså, jeg ser jo ikke på noen av disse seriene, er helt uttafor.
Har sveipet innom en av de tror jeg, hva er greia, blir de satt tilfeldig sammen med en person og skal finne ut om de vil gifte seg 90 dager etter? En slags lengre Gift ved første blikk?
De møtes enten på nett eller på ferie / bor utenlands, og så bestemmer de seg for å gifte seg. Da søker de forlovelsesvisum på 90 dager (derav tittelen) og så får vi se reisen deres. I tillegg er det laget forskjellige spin-offs som «before the 90 days” og “happily ever after” bl.a. Det er veldig morro å se :D
 
Er ikke det ny episode i dag?
 
Sendepause fram til 20 august, fordi TLC markera at august e mnd da flest gifta sej :hungover:
 
Ny spin off serie etter denne sesongen: The family Chantel. Bare å glede seg til krangling og drama, tror faktisk jeg står over å se denne :hilarious:
 
Siden Annafk startet egen ex on the beach tråd så må jeg starte en om 90 days fiancé.

Dette må jo være en av de dummeste sesongene?

Meeen hvor kan jeg se det hen?! For blir så forvirra når jeg går inn på program info sp er det så my forskjellig og bare et par episoder.
 
Meeen hvor kan jeg se det hen?! For blir så forvirra når jeg går inn på program info sp er det så my forskjellig og bare et par episoder.
Er du på d-play? Hvis du skriver 90 day i søkefeltet så kommer alle seriene som omhandler det, opp. Den som går på TV nå er sesong fire av happily ever after, men det er mye annet også :D
 
Back
Topp