90 days fiancé!

De gamle sesongene, har ikke kommet til den nye enda:p
Holder på å le meg i hjel altså, syns hun virker helt på jordet. Altså, hun er skilt nå, kan hun ikke bare la fyren være i fred?:hilarious: skjønner at hun følte seg lurt og at han brukte henne, men uansett da:hilarious:
Ja hun tar helt av. “I’m gonna have you deported!!” roper hun ut hele tiden, men skjer det? Nepp
 
Danielle og Mohammad er virkelig noe for seg selv :hilarious: tror de holder på den kampen enda jeg :p
 
Hun bruker jo fremdeles etternavnet hans, så tviler ikke på at hun fremdeles holder på:hilarious:
 
Skulle gjerne likt å sett en sesong eller egen episode som het: hvordan gikk det med danielle og Mohammad :hilarious:
 
Det mååå jo bare komme en oppdatering på de to etterhvert, hvis ikke blir jeg sykt skuffa!:p
 
Det mååå jo bare komme en oppdatering på de to etterhvert, hvis ikke blir jeg sykt skuffa!:p
Googla litt, og ifølge Google så har Mohammad fått seg hund som er hans nye livsledsager og danielle er i forhold til en ny mann :hilarious:
 
Etter mye googling har jeg funnet noe som heter «90 Day Fiance: What Now?»:wideyed: der er det oppdateringer:D
 
Googla litt, og ifølge Google så har Mohammad fått seg hund som er hans nye livsledsager og danielle er i forhold til en ny mann :hilarious:
Hun bruker fremdeles Mohamed sitt etternavn, så må være noe grums tenker jeg:hilarious::hilarious:
 
Ja, og hun forklarte på «season 3 aftershow» at det var fordi det kostet så mye og tok så mye energi å få byttet ut pass, bankkort osv:hilarious::hilarious:
Jaaaaa det husker jeg haha! Hun kan jo ta vekk navnet hans i hverdagen uansett da :rolleyes:
 
Altså, jeg ser jo ikke på noen av disse seriene, er helt uttafor.
Har sveipet innom en av de tror jeg, hva er greia, blir de satt tilfeldig sammen med en person og skal finne ut om de vil gifte seg 90 dager etter? En slags lengre Gift ved første blikk?
 
Back
Topp