90 days fiancé!

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Siden Annafk startet egen ex on the beach tråd så må jeg starte en om 90 days fiancé.

Dette må jo være en av de dummeste sesongene?
 
Å himmel og hav for en sesong! Aldri vært så mye drama :arghh: gleder meg til fortsettelsen :hilarious:
 
Å himmel og hav for en sesong! Aldri vært så mye drama :arghh: gleder meg til fortsettelsen :hilarious:
Haha ja jeg blir helt sliten :hilarious: har snart sett ferdig første del av tell all også, OMG sier jeg bare :hilarious:
 
En av de dummeste, men for en utrolig morsom sesong! Tell all tar jo helt av, gleder meg til del 2:hilarious::hilarious:
 
Synes det er skikkelig teit at dplay ikke legger ut tell all del 2 nå:banghead: gleder meg så til resten med larissa :hilarious:
 
En av de dummeste, men for en utrolig morsom sesong! Tell all tar jo helt av, gleder meg til del 2:hilarious::hilarious:
Synes det er skikkelig teit at dplay ikke legger ut tell all del 2 nå:banghead: gleder meg så til resten med larissa :hilarious:
Ja ikke sant, dårlig å bare legge ut en episode! Gleder meg veldig til del 2 :D

Jeg gir opp av Larissa og Colt-e
 
Jeg aner ikke hva dette er, går det bare på dplay?
 
Jeg gleder meg så innmari til Tell All del 2 kommer! Samtidig så er jeg en sånn som googler «90 days to wed couples still together», og gjør det veldig lite spennende for meg selv...... :hilarious:
 
Jeg gleder meg så innmari til Tell All del 2 kommer! Samtidig så er jeg en sånn som googler «90 days to wed couples still together», og gjør det veldig lite spennende for meg selv...... :hilarious:
Haha jeg også :hilarious::hilarious: googler de fleste parene hver sesong :p
 
Tell all, del to :hilarious:
 
Sitter og koser meg med «happily ever after?»-sesongene og må bare spørre dere; hva syns dere om hele denne Danielle/Mohamed-konflikten? Hvilken side er dere på?:hilarious:
 
Sitter og koser meg med «happily ever after?»-sesongene og må bare spørre dere; hva syns dere om hele denne Danielle/Mohamed-konflikten? Hvilken side er dere på?:hilarious:
Er det den nyeste sesongen som startet nå? Eller tenker du på de gamle?
Aner ikke helt hvilke side jeg er på ass. Ingen tvil om at han kom til USA på falske premisser, men hun er jo ikke helt i vater hun heller føler jeg :p
 
Er det den nyeste sesongen som startet nå? Eller tenker du på de gamle?
Aner ikke helt hvilke side jeg er på ass. Ingen tvil om at han kom til USA på falske premisser, men hun er jo ikke helt i vater hun heller føler jeg :p
De gamle sesongene, har ikke kommet til den nye enda:p
Holder på å le meg i hjel altså, syns hun virker helt på jordet. Altså, hun er skilt nå, kan hun ikke bare la fyren være i fred?:hilarious: skjønner at hun følte seg lurt og at han brukte henne, men uansett da:hilarious:
 
Back
Topp