9 uker

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Wooohoo! Håper kvalmen avtar mer og mer (selv om jeg ikke har forhåpninger om at den er helt borte før etter uke 12). Savner å kunne gjøre ting med sønnen min, sommerferien begynner snart. Skal til Trondheim denne helgen i bryllup (hvis jeg orker) men blir liksom ikke som jeg hadde tenkt. Orker ikke gå en dag i byen som planlagt.

Er lovet at utskrift fra journal fra forrige svangerskap er ferdig til å hentes i dag. Så er det fastlege i morgen, time på sykehuset på torsdag :)

Gratulerer med 9 uker ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Gratulerer med 9 uker :-) Kommer snart etter ;-). Her har gudskjelov kvalmen avtatt siden helga,og det er så deilig :-) Håper det samme skjer deg snart også!! Er fælt å gå med den kvalmen,føler virkelig med deg...

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Gratulerer med 9 uker :-) Kommer snart etter ;-). Her har gudskjelov kvalmen avtatt siden helga,og det er så deilig :-) Håper det samme skjer deg snart også!! Er fælt å gå med den kvalmen,føler virkelig med deg...

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-
Ja den er absolutt ikke borte men er såååå glad for at jeg har noen lyspunkt i hverdagen der det ikke er såååå ille. Var faktisk bra i går etter middag og i dag etter lunsj da jeg spiste rester fra middagen, så kanskje tikka masala er løsningen her :p

Gratulerer med 9 uker :) Jeg er 9+1 :)

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Hurra for 9 uker! :D

Back
Topp