9 uker til termin! :-O

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Hjelpes! 9 er jo et ensifra tall, det brukte jo å være to siffer der før! :P

Sprøtt! Har jo ikke vært igjennom dette før, så jeg må fortelle meg selv at "joda, det du kjente der var en BABY i magen din. Den kommet snart ut og hilser på, og da blir den ditt ansvar i minst 18 år.". Temmelig fjernt å forestille seg å ha egen baby :P Gleder meg veldig da :-)

Hehe, om 4 uker så kan det jo skje når som helst :P

Kjenner til den følelsen du har nå asså.

Ikke lenge igjen.
Her er det 11 uker til termin men setter i gang om 7 uekr med modning :D

Sprøtt! Har jo ikke vært igjennom dette før, så jeg må fortelle meg selv at "joda, det du kjente der var en BABY i magen din. Den kommet snart ut og hilser på, og da blir den ditt ansvar i minst 18 år.". Temmelig fjernt å forestille seg å ha egen baby :p Gleder meg veldig da :)
Du setter ord på akkurat det jeg føler. Men jeg har et par uker lenger til termin, så er spent på hvordan jeg kommer til å takle det fremover :P

Faktisk så er det vell 8 uker og noen dager? ;) Hehe.

13 uker til termin.. men hvis ikke fødselen har startet om tolv uker, setter de den igang.. så må vel egentlig da si tolv uker igjen? Men ja, tiden flyr.. nå er påska her og vi skal på hytta.. og nåe vi kommer hjem igjen er det jo brått bare elleve uker igjen da.. ;) selv om jeg har barn fra før av, så er det like mange tanker som spinner gjennom mitt hode. Jeg tror det er sunt, at man reflekterer over ting, tar det alvorlig. Det er jo tross alt ett menneske som skal vokse opp og klare seg selv en dag.. og hjeeeeelp, jeg er snart firebarnsmor..

Sent from my HTC One V using BV Forum

9 uker igjen i mårra for min del.. å nå går tiden utrolig fort.. Vi reiser på påsketur i mårra, men etter påske tørr jeg ikke dra lang unna hjemmefra, da snuppa kom i uke 35... selv om jeg har en godfølelse på at lille gutt i magen ikke kommer før etter uke 37 en gang:)

Min gjetning er at min kommer i uke 39, 1 uke før termin :) Nå får vi se!

Back
Topp