9 uker og ul i dag. :)

SogS

Forelsket i forumet
Da var det endelig min tur til å være på tidlg ultralyd. (Slapp heldigvis innvendig ultralyd.)
Må si jeg var litt nervøs for jeg kom inn på timen, men ble fort beroligget da legen kunne vise en liten reke med bankende hjerte. :) emoticon og alt så bra ut sånn ellers. Så nå krysser jeg bena og håper denne spiren blir sittende!

Apparatet hans sa 9+3, og jeg er akkurat uke 9 i dag i følge mens termin..Så forholder meg til 9 uker enn så lenge, så får vi se ved ordinær ul hva termin blir da. ;)

Så gøy, gratulerer så mye :)

Skal selv på tidlig UL på fredag, da er jeg 8 + 2 (tror jeg blir satt litt tilbake) og gruer meg. Er så redd for at de ikke skal finne liv, men håper på det beste 

Flotters :D
Ingenting er bedre enn det ^^

så deilig, gratulerer!

grattis med vel overstått ul! 

Men så kjekt da!

Åh, lyden av det bankende hjertet er bare helt fantastisk :)

Så morsomt!

Måtte jo være bare hærligt å vite at hjerte banker...:)

Kafo skrev:
Så gøy, gratulerer så mye :)

Skal selv på tidlig UL på fredag, da er jeg 8 + 2 (tror jeg blir satt litt tilbake) og gruer meg. Er så redd for at de ikke skal finne liv, men håper på det beste 

Lykke til på fredag!
Skjønner godt hva du mener, jeg og var veldig nervøs før timen.. Men så utrolig deilig å vite at alt er ok! :)  Da han satte ul apparatet på magen holdt jeg nesten pusten tror jeg, men han så fort et bankende hjerte og jeg kunne se det jeg også. :) Fikk ikke høre lyden av et bankende hjerte da, men skal til jordmor når jeg er i uke 12, så håper på at hun prøver å høre etter det da, selv om det og kanskje er litt tidlig!?

Ååå, så bra!! Du må være utrolig lettet!

Back
Topp