9 uker og magen synes :S

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Får vel komme med en oppdatering fra min side her. Jeg har holdt meg litt borte fordi jeg blir sliten av babyverden i lengden. Er innom å leser og får min daglig oppdatering om meg selv. men ellers orker jeg ikke kommentere på så mye hele tiden. da går svangerksapet sååå sent :P

Men shit magen har  vokst den er sikkert veldig oppblåst for den synes ganske godt etter hvert. før har det bare vært på kvelden da kjenner jeg at jeg er oppblåst. men idag når jeg tok på meg arbeidsklærne merket jeg at skjorta hang seg litt fast på magen. det har den ikke gjort før. :S

det er jo litt kjekt men siden bare 1 av mine kolleger vet om graviditeten så håper jeg at jeg kan glemme meg litt bort på jobb ellers kommer jeg til å bli busta.

Men ellers er jeg 9 uker på vei. kvalmen kjenner jeg sjeldent noe til og har jeg ikke kjent så mye til i det hele tatt egentlig. Har begynt å få litt energi tilbake.
det jeg merker av symptomer er bekkenløsning/ryggsmerter. Litt vann i kroppen merkes (utav vannblemmer i hendene etter å ha vaska stuegolvet haha) og at sokkene strammer litt mer rundt føttene. Nja og luktesansen er utrolig god (eller alt lukter en million ganger sterkere en før) har fra første dag vært forsiktig med parfyme av alle slag.
Og dilla på leverpostei :p og frukt og appelsinjuice. Godteri (som jeg var avhengig av før graviditeten) klarer jeg nesten ikke spise lenger :S har ikke lyst på det en gang

Dette ble jo ganske langt så kanskje jeg skal avslutte med et magebilde
 
kanskje det er to inni der:) Jeg er også i uke 9 og syn smagen har bula ut lenge... Kjenner det kan bli vanskelig å skjule framover. men har heldigivs store og vide og masse klær på meg på jobb:)
 
Jeg har akkurat begynt på min niende uke..



Vet ikke om den er oppblåst eller hva det er jeg. Føler meg ikke så oppblåst, og klumpen går ikke bort altså.. Kjipt! :p
 
Har nesten lik mage som deg:) Sist kunne jeg bruke vanlige klær langt uti andre semester, men allerede sist uke måtte jeg legge bort ei bukse. Spesielt etter middagsmat får jeg skikkelig mage. Virker som det ikke er en muskel som holder tilbake mer. Mine hardarbeidende magemuskler er bare borte:P Blir deilig når magen kommer for fullt, 12 uker er passert og vi bare kan nyte tiden fremover!
 
Jeg føler meg ikke oppblåst heller som noen av dere nevner, det er liksom bare en liten kul der. Nå har jeg jo vært på tidlig ul i uke 6 og sett 1 hjerte banke. så tviler på at det dukker opp to hvis jeg bestiller ny ul.

jeg vet jo hvordan det følese når en er oppblåst jeg var ekstremt oppblåst de første 2 ukene. det var utrolig ubehagelig. spesielt når du ikke fikk ut lufta da endte jeg opp med skikkelig mageknip

og det er første gang jeg er gravid så at magen dukker opp så fort synes jeg nesten er et sjokk.

Hahaha på jobb i går seriøst da hadde jeg dohastverk. Jeg stod å jobba og kunne ikke gå fra og var nesten alene igjen på jobb (vi var to men han andre hadde sine ting å gjøre) så herregud jeg trodde jeg skulle tisse i boksa!!!

En ting som har redda meg fra å kjøpe større bukser er TIGHTS!! det ser kanksje ikke så kjempe fint ut alltid, men gud pokker hvor mye bedre det er å gå i! Blir også mye billigere å kjøpe et par tights og tunika en mammaklær. Så kan du jo bruke tightsene og tunikaene etter svangerskapet også ;) Men ser nå for meg å måtte kjøpe noen mamma klær senere i svangerksapet sånn mot slutten.
 
Uke 9 her og, jeg har enda større mage, meeen en god del av det er nok fett da. Ser du er ganske slank, og jeg er ikke akkurat det for å si det sånn.
 
Magen min og syns veldig godt, men har fått bekreftet at det bare ligger en baby inni der, hehe. Jeg er 10+4 idag. Men jeg er nok bare veldig oppblåst.
 
Back
Topp