9 uker!!!! og livredd :-/

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
må juble litt da, er ni uker i dag.
vet ikke helt hvorfor men denne gangen har jeg ikke turt og slippe gleden ut.. gruer meg til ul for er livredd de skal si hjerte ikke slår eller at noe er galt, og jeg aner ikke hvorfor jeg tenker sånn.. har aldri hatt sa og har 2 nydelig friske, perfekte barn. tror jeg blir mer og mer bekymra for hvert svangerskap.har symptomer så det rekker, ømme, større pupper, kvalme anfall HELE dagen, bekkeløsning, vanvittig sliten, mengder med utflod osv. men har også mye vondt i magen, mens/el smerter hele tiden, tror det er de som gjør at jeg blir redd. hadde litt sånn med de to andre men ikke konstant.  krysser fingrene for at hjerte banker og slår på tidlig ul den 5 juni, da kanskje jeg tørr og glede meg mer til å få ett nytt mirakel :) emoticon

Gratulere med 9 uker :)

Du kan nok slappe helt av, alt er nok bare velstand med den lille. Jeg forstår jo du bekymrer deg, men du har jo masse symptomer som tyder på at alt er fint. Ikke alle svangerskap er like. 

Lykke til den 5. :)

Hei :)
Jeg er også 9 uker i dag, men med min første så jeg er ekstra nervøs, hehe. Vet ikke helt hva jeg skal føle og kjenne etter. Har ikke vært kvalm eller dårlig ett sekund så jeg er veldig heldig med det. Bare litt ekstra trøtt siste dagene, men det kan jo være tilfeldig også. Skal på første legetimen på tirsdag så er veldig spent på det. Jeg klarer ikke helt å glede meg jeg heller, for jeg føler det er for godt til å være sant nesten :P Vet ikke om jeg kommer til å tro på det før jeg ser magen vokser eller jeg ser barnet på UL, hehe. Så får håpe legen klarer å få meg til å innse at jeg faktisk er gravid, wææ ;)

Grattis med 9 uker! Jeg er også 9 uker idag :-)

Frykt de første 12 ukene er noe som hører med for de fleste tror jeg...og det er jo bare bra at du ikke tar det for gitt at selv om du har fått to friske barn er jo hvert nye liv et mirakel :-) Håper alt går bra, ikke lenge til ul nå :-)

Venter også min nr 3 og er myyyye mer bekymret denne gangen.
Kan ikke huske at jeg tenkte at hjerte ikke skulle slå på de to andre barna mine.
Men nå er bekymringene konstant her hos meg :)

Skal på UL på mandag, da VIL jeg seg et bankende hjerte :)

Lykke til og gratulere med uke 9 :)

Back
Topp