9 Uker ijænn :D <3

smudii

Stolt mamma til Michelle<3
D e liksom som at tia raser avgåre! :D Heldigvis! Gleder åss sinnsykt til å hilse på lille shnuppa no <3 neste uke bli mye av barnerommet fikksa ferdig sia vi skal på en siste handlerunde på Torsdagen :D Så er d samme dag ny UL for å se om morkaka mi er kommet opp dit den skal være, slik at man kan føde rett veien :P Håpe håpe!

Kordan går d me innredninga av barnerommet hos dåkker? vanskeli egentli d dær når man vill at alt skal være perfekt tel d kommer ett nytt familiemedlem flyttanes inn <3

Her er ikke barnerommet helt klart. Reiner ikke med at det blir det til småen kommer heller :) stresser ikke med det, siden han skal sove med oss det første året :) ellers er alt av utstyr klart tror jeg:) finner vel noe utstyr som mangler etterhvert ;) her er det 5 uker og 6 dager ijenn :) gleeeeder meg :):)

har alt klart til lille tuppe kommer :) men rommet har vi ikke begynt på, hun skal sove på vårt rom første året :)) men der er alt klart til henne :)) har litt over 5 uker igjen... glede <3

Rommet til lillesøster er så og si klart.
Pusset opp,alle møbler på plass,ny lampe og gardiner :)
Ikke hengt opp sengehimmelen og bilder enda,mangler ei vegghylle og.

Håper de siste ukene går FORT!! :)

Skulle ønske at d var meg som hadde bare 5 uker ijænn :D men d går heldigvis fort no frammover :) Enda i full jobb, masse som skal gjøres heime å plutselig kommer dagen eg blir sendt til sykehuse :D Gleder meg sinnsykt masse til å se lille shnuppa, hadde man kunne beskreve d... men d e umulig :D

Back
Topp