9 uker idag

RalkattLia

Forumet er livet
Og kjempe sliten...Fatter ikke hvordan dette skal gå....Håper det blir bedre når barnehage og skolen starter igjen...Blir litt mere tid til meg selv....Trur jeg trenger det....

Men 9 uker ja...Nå beveger babyen seg vist [:D] Kjente det sist i uke 11....Så gleder meg til og kjenne etter [:)]

Kjente du det i uke 11 sist? Guu såå spennende[:D][:D][:D][:D] Jeg kjente det i uke 16 med første og uke 14+3  med nr to. Tenkte jeg sikkert ikke kunne kjenne det før, men  nå ga du meg jammen forhåpninger om det[:D][:D][:D] Spennende

Det blir sikkert bedre for deg når rutiner og skolen begynner på igjen. SKjønner det er slitsomt med mange små rundt .  Håper det blir bedre snart[:D]

ORIGINAL: Serephinea

Kjente du det i uke 11 sist? Guu såå spennende[:D][:D][:D][:D] Jeg kjente det i uke 16 med første og uke 14+3  med nr to. Tenkte jeg sikkert ikke kunne kjenne det før, men  nå ga du meg jammen forhåpninger om det[:D][:D][:D] Spennende

Det blir sikkert bedre for deg når rutiner og skolen begynner på igjen. SKjønner det er slitsomt med mange små rundt .  Håper det blir bedre snart[:D]

En kjenner det tidligere og tidligere...[:)] Kjente det også i uke 16 med første, og i uke 13 med nr 2...og 11 med nr 3 [:D]

Ja, det er en litt travel tid å bli gravid på, har jo vært skolefri siden vi ble gravid... Kjenner også at det skal bli litt godt med skolestart, å få jentene inn i gjenge igjen.... Den minste jenta mi skal begynne i 1 klasse, så det blir spennende.... Lykke til jenter, vi har en flott høst å se fram til....

ORIGINAL: mommy3

Ja, det er en litt travel tid å bli gravid på, har jo vært skolefri siden vi ble gravid... Kjenner også at det skal bli litt godt med skolestart, å få jentene inn i gjenge igjen.... Den minste jenta mi skal begynne i 1 klasse, så det blir spennende.... Lykke til jenter, vi har en flott høst å se fram til....

Ja kjenner det har vært en trøttende sommer...haha...Gleder meg kjempe mye til en skikkelig hverdag jeg nå [:)]

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE MED 9 UKER [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse med 9 uker vel overstått..
[:D]
Å kan signere på den at det blir godt når skole og barnehage starter skikkelig opp
så man kan klare å hente seg litt inn mellom slagene..
Og vi har en super fin høst og vinter i vente.
[:D][:D]

Back
Topp