9 timer sammenhengende søvn..

**Lykke**

Gift med forumet
Fikk Nikolas og jeg inatt!! [:D] Ammet han 21.30, så la jeg han 22 og han våknet 07 imorges.. [:)] Var sååå deilig! Har enormt med energi idag kjenner jeg! å han er også i veldig godt humør!! [:D] Eneste er at jeg hadde en fryktelig melkespreng når jeg våknet!! au au au.. å var gjennomvåt! Hadde nesten glemt hvordan det føles!! [8D]

Hehe ikke godt me melkespreng nei[:)]
Men så utrolig deilig det høres ut med 9 timer søvn!![:D] Heldige deg[;)]

ja, det var kjempe deilig!! Håper selvfølgelig at det blir sånn hver dag framover! Men det er kanskje for mye å be om [:)]

7 timer er jo også kjempe bra!! jeg hadde vært storfornøyd med det også [:D]

nei, hvor mye kan man forvente av 2-3 mnd gamle babyer?? [:)]

[:D][:D][:D][:D] helt fantastisk! her er det natt 3 med MYE søvn, så heldige vi er!

La snuppa 8, hun sov til 4 - da bare måtte jeg vekke henne, trodde puppene skulle eksplodere, hehe.. og da hadde jeg pumpet meg godt 4 timer før [8D]

ikke bare bare når man går fra hver 2,5-3 timer med amming over til så mange - dolly parton hadde ikke noe å fronte mot meg i natt altså [8D] hoho

hahaha! [:D] så får vi føle oss som dolly parton, pamela og jordan om nettene vi da [8D]

Men det er helt fantastisk å få så mye søvn!! [:D]

ORIGINAL: IdaTh*

hahaha! [:D] så får vi føle oss som dolly parton, pamela og jordan om nettene vi da [8D]

Men det er helt fantastisk å få så mye søvn!! [:D]

neste gang skal jeg knipse bilde, og sende mms til gubben når han sitter med nattestøv i blikket på jobb - da tror jeg han våkner [8D] hoho

Back
Topp