9 t og 32 min siden...

Queen B

Glad i forumet
Aprilbarna`15
.. forrige innlegg på November 2010 emoticon

Synes det er litt trist, jeg... Ikke at jeg var verdens mest aktive her inne, men likevel. Orker ikke å melde meg inn i noe nytt forum, så kan kanskje takke meg selv. Hyggelig var det, så lenge det varte. Takk for nå, jenter! Sees kanskje på et annet terminforum, for de som skal drive med sånt igjen ;)

e her eg av og til emoticon  må bare bli med i nytt forum, e ikkje stress det... alle de kjekke jentene fra her er der emoticon 

Takk for det, kunne sikkert blitt med, men føler ikke jeg er aktiv nok til det egentlig :) Så kan jo som sagt takke meg selv, hehe..

Må bare bli medlem i andre forumet! Trenger bare å være innom en gang i mnd. og det klarer vel alle og enhveremoticon

Joffen skrev:
Må bare bli medlem i andre forumet! Trenger bare å være innom en gang i mnd. og det klarer vel alle og enhveremoticon

Joda, jeg skulle nok klart det ;) Hadde blitt med om det var rett etter fødsel, men nå som folk etterhvert skal begynne å jobbe pleier jo uansett aktiviteten på terminforumet gå ned, så det går greit uten. Men tusen takk for invitasjonen! :)

jeg er her fortsatt men også på det nye

Back
Topp