9 positive clearblue digital, men negativ test hos lege?

Mammahjertet91

Lykkelig!
Hei, har i over en uke nå hadd 2 positive tester med 2 streker å 9 clearblue digital hvor d står jeg er gravid.. Men så var jeg innom legen i går å tok urinprøve å hcg blodprøve hvor den med urin ikke slo ut? Noen som har noen erfaringer?

Holder på å bli kokko av å tenke på dette kjenner jeg..
 
Det hørtes rart ut, men det kan være at legen tenker at så lenge streken ikke er kjempe positiv, så er den negativ. Mye rare tolkninger har jeg funnet ut :hilarious:

Har du tar en test i dag? Hvordan så den ut hos deg i dag?
 
Det hørtes rart ut, men det kan være at legen tenker at så lenge streken ikke er kjempe positiv, så er den negativ. Mye rare tolkninger har jeg funnet ut :hilarious:

Har du tar en test i dag? Hvordan så den ut hos deg i dag?
Skjønner ikke helt hva som skjedde ‍♀️ har tatt 11 tester på rundt en uke så jeg har ventet av til jeg får svar på blodprøver i morgen Sliteomt å leve i uviss å trudde clearblue digital var ganske sikker?
 
Skjønner ikke helt hva som skjedde ‍♀️ har tatt 11 tester på rundt en uke så jeg har ventet av til jeg får svar på blodprøver i morgen Sliteomt å leve i uviss å trudde clearblue digital var ganske sikker?
Den skal være sikker den. Og du har i tillegg flere det står «gravid» på?
 
Når fikk du sist 1-2 uker? Har det vært en uke mellom så det burde økt til 2-3 uker? Du får heldigvis er svart når blodprøven kommer :)
 
De digitale er ganske sensitive og ser ofte at legekontorer bruker slike som ikke slår ut før Hcg er på over 50, så kan muligens være derfor :confused005
 
Noen legekontor definerer av en eller annen grunn heller ikke testen som positiv før streken er sterkere enn kontrollstreken på testen (altså leser av feil). Uansett får du svar på blodprøvene snart :) krysser fingrene for deg!
 
Hei, har i over en uke nå hadd 2 positive tester med 2 streker å 9 clearblue digital hvor d står jeg er gravid.. Men så var jeg innom legen i går å tok urinprøve å hcg blodprøve hvor den med urin ikke slo ut? Noen som har noen erfaringer?

Holder på å bli kokko av å tenke på dette kjenner jeg..

Når har du IKM?
 
Fikk bekreftet hcg på blodprøve, er ikke veldig høyt men:) vet ikke når ikm er da jeg hadde sa for ca 5 uker siden å ikke fikk mensen tilbake, men hcg var borte etter ca 2 fikk jeg bekrefter på blodprøve da
 
Fikk bekreftet hcg på blodprøve, er ikke veldig høyt men:) vet ikke når ikm er da jeg hadde sa for ca 5 uker siden å ikke fikk mensen tilbake, men hcg var borte etter ca 2 fikk jeg bekrefter på blodprøve da

Oki, da håper vi at det er en spire som holder seg hele veien:happy: skal du ta ny hcg måling hos legen?
 
Ny måling å eventuelt ultralyd neste uke. Noen flere som har hadd hcg på ca 27 der det har gådd bra? Litt stresset...
Spørs om ikke det blir litt tidlig, dvs at du ca er bare rundt fire uker nå (bare basert på hcg tall), og du bør nok være minst 6 uker for å se noe særlig på ultralyd.
 
Ny måling å eventuelt ultralyd neste uke. Noen flere som har hadd hcg på ca 27 der det har gådd bra? Litt stresset...
Jeg hadde hcg på 20 å noe da jeg var 4+2.
er nå 13+1, og alt så helt fint ut på ul i uke 7 og 11+4 :)
 
Jeg hadde hcg på 20 å noe da jeg var 4+2.
er nå 13+1, og alt så helt fint ut på ul i uke 7 og 11+4 :)
Jeg hadde da også fått «gravid 1-2» på cb digital.
 
Back
Topp