9 mndrskontroll

Perlemor til to

Elsker forumet
I dag har vi vært på HS på 9 mndrskontroll. Trygve var selvfølgelig overalt og høyt og lavt. Og han skravlet som en foss.
Ei av jentene som er med på gruppa vår var og begynnt å åle seg framover på en helt merksnodig måte. Hun så ut som en liten larve der hun sravlet seg framover. Kjempeskjønn. Hun hadde med seg pappan sin i dag. Trygve krabbet bort til han og reiste seg opp hos han. Da kom eline som hun heter i full fart bort og reiste seg opp hun også... Akkurat som hun ville si at dette er min pappa så hold deg vekk... hehehe... det var så vittig å se på...

Han måtte selvfølgelig også rote utover en haug med duplolego og... han var helt vill der... Storkoste seg.[:D]

Han veier nå 8020 gr og er 70,5 cm lang. Husker ikke hvor stort hode han har men var 43 eller 45 eller noe sånt.
Liten gutt, men akkurat passe. Han følger kurven sin bra, så det var ikke farlig sa HS. Hun mente at han kom til å gå før han er året... Får nå vente å se da.[:D]

Synes han var blitt megastor jeg! De veide jo det samme før ferien, og Marie er nå 7540... Og så er hun nesten 5 cm lengre en ham. Så jeg er imponert over den store gutten din[;)] Sjarmerer jentene allerede ja - det var ingen overraskelse[;)]

ORIGINAL: to*gull!

ORIGINAL: bente:

Så flott at alt var bra! Og så lenge han følger sin egen kurve er jo alt topp. Det begynner å bli gøy nå, når de kravler over hverandre sånn. [:D]

[:D] Fin liten gutt![:D]

Så morro da, han høres ut som en liten villstyring[;)][:D] Artig når de viser fram det de kan[:D]

Godt å høre at alt er bra, og at han følger sin egen kurve helt fint[:)] Er vel ingen ting som er bedre for mammahjertet[:D]

ORIGINAL: Fru Oreo

Synes han var blitt megastor jeg! De veide jo det samme før ferien, og Marie er nå 7540... Og så er hun nesten 5 cm lengre en ham. Så jeg er imponert over den store gutten din[;)] Sjarmerer jentene allerede ja - det var ingen overraskelse[;)]
Ja jeg hadde trodd han var lengre, og at han var blitt tyngre, for jeg syns han er blitt så stor i løpet av ferien. Men han hadde bare vokst 1 1/2 cm. Men lagt på seg nesten en kilo da.[:D]

Back
Topp