9 mnd nattesøvn

Muffins81

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Hvordan er nettene deres nå? Noen små som sover hele natten?

Her har lillemor hatt et tilfelle hvor hun sov fra 18.45 - 05.30. Dette var for en uke siden, og det har ikke skjedd igjen. Hun pupper to-tre ganger om natten.
 
Sover vanligvis hele natten,fra ca 1900-0700:)
Ammer kunn på morgenen nå, så om hun våknet på natta får hun smokken og sovner igjen:)
 
Nja sovner i 19 tiden, og har ett par 3 amminger ila natten:). Våkner mellom 6 og 7 en gang:)
 
Sovner i 19 tiden, våkner rundt 23 første gang og en til to ganger før hun soer god morgen mellom 05 og 07... Prøvd med amme slutt på natta , men det er verken jeg eller hu klar for så ga opp etter fire netter... Overlever, så lar det bli med det :)
 
Ette at me slutta å gi melk på kveld og natt søv ho ganske godt! :) merka stor forskjell! So no søv ho frå 18.30/19-6.30/7 :)
Men våkne som oftast i 4 tio.. Skjønne da kje heilt.. :p
 
Lille legger seg vanligvis mellom 18-19, og sover til ca. 07, får da pupp å sover videre til 08.30-09.15 :)
 
Her sovner han på ordentlig i 23-tiden, og våkner for pupp i 7-tiden, så sover han videre til 10-11.
Et lite B-menneske, altså. Vet han burde ha sovnet tidligere, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til :(
 
Her sovner han på ordentlig i 23-tiden, og våkner for pupp i 7-tiden, så sover han videre til 10-11.
Et lite B-menneske, altså. Vet han burde ha sovnet tidligere, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til :(
Her beveget vi oss sakte med mot 19 tiden. Tok en time av gangen. Legger han på rommet når det er på tide å legge seg. Ammer han ennå i søvn men jobber med saken at han skal sovne av seg selv. Nyt det at han sover ihverfall :). Her våkner han mellom 6 og 7. Begynner å halvveis våkne i 5 tiden men greier å dra det ut til 6 somregel. Kunne godt tenkt meg å kunne sove litt lenger:)
 
Her beveget vi oss sakte med mot 19 tiden. Tok en time av gangen. Legger han på rommet når det er på tide å legge seg. Ammer han ennå i søvn men jobber med saken at han skal sovne av seg selv. Nyt det at han sover ihverfall :). Her våkner han mellom 6 og 7. Begynner å halvveis våkne i 5 tiden men greier å dra det ut til 6 somregel. Kunne godt tenkt meg å kunne sove litt lenger:)
Takk, det var et veldig godt råd :)
Ammes eller koses i søvn her også, men det er egentlig helt greit, det blir en kosestund for hele familien.
Satser på at det ikke blir opp klokka 4 for deg når vi går over til vintertid :p
 
Takk, det var et veldig godt råd :)
Ammes eller koses i søvn her også, men det er egentlig helt greit, det blir en kosestund for hele familien.
Satser på at det ikke blir opp klokka 4 for deg når vi går over til vintertid :p
Håper det funker for deg :). Koselig med kosetiden på kvelden :)
 
Sover fra 18.30-09.
Har sovet natten gjennom siden hun var nyfødt. :)
 
Back
Topp