9 juli

Nnem

Forumet er livet
VIP
I dag er det fint vær i Oslo igjen[:D]
Våknet ca 08.00, men ble værende i sengen til ca 08.45
I dag var det veie dag etter jeg begynte å skrive ned hva jeg spiser hverdag og har gått ned ca 1,3 kg.
Det holder motivasjonen oppe[:)]

Vi skal straks ta en tur ut og slikke sola. Deretter skal jeg pynte kaken jeg bakt i går.

Ha en fin fredag alle sammen

Deilig sol i Sarpsborg også [:D]
Første prosjekt er å få lille bitti til å sove.
Deretter skal det vaskes klær og settes opp handleliste til ikea i morgen [:D]
Ogsåå skal jeg ut i sola [:D][:D] på vår nye veranda! [:D]

Flink du er Nnem!

Skulle jo være hjemme å bare sløve i dag, siden jeg har fri fra jobb....men dro innom jobben å ble der til jeg skulle hente ungene i barnehagen!! Jaja, ikke verst å like jobben sin så mye at man er der når man har fri også!![:D]

Ellers er det regn og kjedelig vær her, har fått meg regnjakke i dag så jeg kan jo i grunnen bare gå ut, menne blir nok en liten kjøretur å inne kos i dag!![:)]

Å dessuten syns jeg du er kjempe flink Nnem, skulle ønske jeg fikk det til men er altfor umotivert om dagen!![:)]

ORIGINAL: OneMore09

Å dessuten syns jeg du er kjempe flink Nnem, skulle ønske jeg fikk det til men er altfor umotivert om dagen!![:)]

Takk[:)], har ikke gjort noe annet enn å bare skrive ned hva jeg spiser. Å måtte skrive ned godis o.l man spiser, gjorde at lysten på godis forsvant. Men jeg har hatt kosedag i helgen.

Idag har jeg og barna vært på stranda i 6 timer.. Snuppa sov mesteparten av tida, og storebror koste seg i vannkanten. Mannen ble hjemme og fylte bassenget i hagen (3m i diameter)
I morgen får vi besøk av et vennepar med en gutt på 1 år, så da skal vi kose oss i sola og bassenget. Skal grille litt pølser også [:)]

Ikveld etter at barna er lagt skal jeg og mannen sitte ute på verandaen med et glass vin/en øl i hånda og nyte sommerfølelsen [;)]

HELG!!! Sambo har FERIE!! Ah, endelig! Hehe..

Ooooog, i går kveld så kom svigermor og spurte om hun fikk ta med seg Ane på hytta fra i dag til søndag. JA TAKK!! [:D][:D]

Så frøkna ble henta kl 17 idag, og nå er det pizza og avslapping som venter [:)]

Idag har jeg rydda alle skapene på soverommet vårt, ble bra ja! Ellers har vi vært ute litt osv. Kjempevær i trøndelag for tiden! Og det kom absolutt ikke for tidlig, hehe..

Ellers var det veie/måledag igjen idag (hver fredag), og vekta går neeeeedover! Forige fredag så veide jeg 76,3 kg, og idag veide jeg 74,9!! *jubel*

Ååååå skulle ønske det var så varmt her om kvelden at jeg kunne sitte ute å kose meg å drikke øl!![&o]

I stedet er det regn/yr i lufta og litt tåke...mindre enn 10 grader så det er surt og kaldt...Hater å bo her oppe på sommeren, hater i grunn å bo her hele tiden.....men sånn er det når man har hus, egenbedrift og alt her oppe...Jaja, se alltid lyst på livet....[;)]

Endelig litt finvær i Tromsø også. Wiiho! Vi har vært på farta i hele dag, fiksa småting, store ting, spist middag på pastafabrikken og kjøpt oss ny sååååfa. Og familiekøye til gutta. Er passe biff i bekkenet nå, så blir sofaen resten av dagen. Må vel også se Alien 3[8|]. Ooog kanskje et par andre filmer. Vi har rydda i dvdene i forb. med flyttinga og fant myyye rart og spennende.

Så flinke dere er Nnem og Vesla! [:)] All ære til dere som greier å holde motivasjonen oppe, min forsvant etter at jeg hadde greid å gå ned 8 kg, så nå har noen kg kommet tilbake... [8|]

Vi har vært på fjelltur i dag! [:)] Deilig tur med to unger i bæremeis, litt sol, litt regn og litt vind. Er så deilig å være ute i fjellet! [:)] Nå har jeg farget håret mitt og de to minste er i seng. Hadde en liten klikkings i sted over o`boy og sjokopålegg til hvert måltid her, så jeg har gått i dekning med pc og bok. [8D] Tror jeg sniiker meg ut fra gjemmestedet mitt etterpå for å låne ett glass baileys av mamma. [;)]

Endelig feeeeeeeeerieeeeeee .

I dag har det gått i ett.Vært hos tannlege, shoppet litt,så har vi hatt venner på grillings.
Eirik har vært utrolig sliten og survete.han har hatt mange uhell og tisset på seg mange ganger,
så det har blitt en del skift kan man si.Nå var det superdigg og legge beina på bordet og slappe av.

Back
Topp