A-40484472
Flørter med forumet
Rart hvordan man overbeviser seg selv om at den plutselig skal bli positiv, samme dagJepp, selv om jeg også er fæl til å teste mange ganger for dag altså.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart hvordan man overbeviser seg selv om at den plutselig skal bli positiv, samme dagJepp, selv om jeg også er fæl til å teste mange ganger for dag altså.![]()

ja, det var veldig rart, tror ikke det var kjemisk, tok også en metode og et par utgåtte fra bo som alle var helt blanke dagen etter (på samme urin). Har kassert tidligtestene fra makesure og kjøpt inn vanlige denne syklusenDet var ein veldig grå strek då, og så har ikkje fargestoffet trukket forbi heller...?men har notert meg bak øyret at MS tidlig gir ofte skygger.
Om du fekk positive på fleire (siden du skriver i fleirtall) så merke eg med ein gang at eg blir usikker på om det då er skygge, eller kjemisk. Har sett fleire skrive her inne at dei får falske positive når det er heilt likt kjemiske streker.
Du må oppdatere i morgen da!Rart hvordan man overbeviser seg selv om at den plutselig skal bli positiv, samme dag![]()
De er positive!Tok disse 3 testene i dag. Er på dpo 13 i dag, er disse positive?
Gratulerer
Bare skygge i dag også på MS 11 dpoDu må oppdatere i morgen da!![]()

Kjedelig!Bare skygge i dag også på MS 11 dpo![]()

Er streken noe sterkere her syns du? Tok ny nå i kveld haha.Kjedelig!![]()
Har hatt lignende strekk. Ser ein strek I virkeligheten som ikkje fanges godt opp på bilde. Tok tidlig cb digital I dag og fikk negativ men er bare 10-11dpo så eg håper det kjem opp I helgaFår håpe det øker![]()
Ah håper din (og min) strek blir sterkere snartHar hatt lignende strekk. Ser ein strek I virkeligheten som ikkje fanges godt opp på bilde. Tok tidlig cb digital I dag og fikk negativ men er bare 10-11dpo så eg håper det kjem opp I helga

Ser antydning til strek, men vanskelig å vite om det er skygge eller bebisEr streken noe sterkere her syns du? Tok ny nå i kveld haha.
Så gøy, fikk litt mer håpSer antydning til strek, men vanskelig å vite om det er skygge eller bebis
Krysser fingrene!
Har plutselig brent meg og fått kvalmebyger i hele dag haha.Så gøy, fikk litt mer håpHar plutselig brent meg og fått kvalmebyger i hele dag haha.
Se der ja! Nå skjer det noe her!Så gøy, fikk litt mer håpHar plutselig brent meg og fått kvalmebyger i hele dag haha.
Ja, det kan ha vært. De burde ha blitt sterkere fra 9-12 dpo om det hadde vært noe derIkke sånn veldig lovende det her. Sikkert bare en streifer eller skygger. Fått skygger på alle testene fra 10 dpo![]()

Tidlig test fra Vitus apotek (deres merke). Og makesure. Men får skygge på alle, så jeg burde la være med strimmeltest før ikm tror jeg, for dette blir man sprø av hahaJa, det kan ha vært. De burde ha blitt sterkere fra 9-12 dpo om det hadde vært noe der
Men må allikevel si at jeg ser strek/skygge på 11 dpo testen!
Hvilket merke tester du med?![]()
nå tror jeg jeg bare venter til mensen kommer (eller ikke)