9 dpo- testtyding

Det var ein veldig grå strek då, og så har ikkje fargestoffet trukket forbi heller...? :think005 men har notert meg bak øyret at MS tidlig gir ofte skygger.

Om du fekk positive på fleire (siden du skriver i fleirtall) så merke eg med ein gang at eg blir usikker på om det då er skygge, eller kjemisk. Har sett fleire skrive her inne at dei får falske positive når det er heilt likt kjemiske streker.
ja, det var veldig rart, tror ikke det var kjemisk, tok også en metode og et par utgåtte fra bo som alle var helt blanke dagen etter (på samme urin). Har kassert tidligtestene fra makesure og kjøpt inn vanlige denne syklusen :)

Bare super svak skygge i dag også på MS. Må nok innse at det ikke gikk denne runden. Men vi får se om mensen kommer om 3-5 dager :)

Vedlegg

• IMG_5242.jpeg
    IMG_5242.jpeg
    415 KB · Visninger: 75
  • IMG_5244.jpeg
    IMG_5244.jpeg
    319,6 KB · Visninger: 77
Ikke sånn veldig lovende det her. Sikkert bare en streifer eller skygger. Fått skygger på alle testene fra 10 dpo:oops::shy:

Vedlegg

• IMG_5295.jpeg
    IMG_5295.jpeg
    246,3 KB · Visninger: 69
Ikke sånn veldig lovende det her. Sikkert bare en streifer eller skygger. Fått skygger på alle testene fra 10 dpo:oops::shy:
Ja, det kan ha vært. De burde ha blitt sterkere fra 9-12 dpo om det hadde vært noe der :sorry:
Men må allikevel si at jeg ser strek/skygge på 11 dpo testen!
Hvilket merke tester du med? :)

Ja, det kan ha vært. De burde ha blitt sterkere fra 9-12 dpo om det hadde vært noe der :sorry:
Men må allikevel si at jeg ser strek/skygge på 11 dpo testen!
Hvilket merke tester du med? :)
Tidlig test fra Vitus apotek (deres merke). Og makesure. Men får skygge på alle, så jeg burde la være med strimmeltest før ikm tror jeg, for dette blir man sprø av haha:hilarious: nå tror jeg jeg bare venter til mensen kommer (eller ikke) :happy:

Back
Topp