9 DPO, ser dere noe på disse testene?

M

Merri87

Guest
Har kommet meg til 9 DPO og tok tester i kveld. Synes jeg ser noen svake skygger på begge to.

Kan dere se noe?

Ønsker så veldig at de skal bli positive, så kan hende hodet spiller meg et puss.

Er i PP 20 nå, så begynner å tære på :sorry:
 

Vedlegg

  • 36BBB809-1F5F-41CA-BB4A-0DC6E0A5A0A3.jpeg
    36BBB809-1F5F-41CA-BB4A-0DC6E0A5A0A3.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 238
Har kommet meg til 9 DPO og tok tester i kveld. Synes jeg ser noen svake skygger på begge to.

Kan dere se noe?

Ønsker så veldig at de skal bli positive, så kan hende hodet spiller meg et puss.

Er i PP 20 nå, så begynner å tære på :sorry:
Ser noe på den øverste, litt usikker på den nederste :)
 
Testen idag har litt sterkere skygge syns jeg...
 

Vedlegg

  • BAE2029A-7D4F-4F13-AD0F-B02DCE3E3E70.jpeg
    BAE2029A-7D4F-4F13-AD0F-B02DCE3E3E70.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 182
Øverste testen er fra i går, og den nedre er fra idag. Begge er tørket, så kan jo være misvisende.

Men skyggestreker skal vel ikke øke?
 

Vedlegg

  • 143AEFAF-81B2-4CBF-BB44-8CD2C08C7632.jpeg
    143AEFAF-81B2-4CBF-BB44-8CD2C08C7632.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 167
Skal ikke teste noe mer i dag, men tok en eggløsningstest for moro skyld.

Den er ikke positiv, men den er like sterk som den var dagen før positiv EL test.

Noen med erfaringer av at EL tester blir positive ved en mulig graviditet?
 

Vedlegg

  • 099882AD-FC7B-4BAB-B8BC-37A84EF3C6C5.jpeg
    099882AD-FC7B-4BAB-B8BC-37A84EF3C6C5.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 102
Skal ikke teste noe mer i dag, men tok en eggløsningstest for moro skyld.

Den er ikke positiv, men den er like sterk som den var dagen før positiv EL test.

Noen med erfaringer av at EL tester blir positive ved en mulig graviditet?
EL tester kan bli positiv ved graviditet og når TR nærmer seg. Håper på graviditet for deg :)
 
Ser strek :)

Leste at man vil få positiv graviditetstest før man får positiv EL test.
 
Hvordan gikk det?
Gikk ikke:( Fikk svake positive tester sist syklus også! Legger ved et bilde av testene jeg fikk da. Er så kjipt å få opp håpet, for så å bli slått rett ned igjen.

Nå er jeg kommet meg til PP22 CD4. Hatt flere sykluser med svake positive tester. Vi er såååå nære for at det skal gå! Så håper denne PP’n er der den sitter hele veien:shy:
 

Vedlegg

  • 462C49B1-DDFB-49B5-9AE7-F3F3F648CC48.jpeg
    462C49B1-DDFB-49B5-9AE7-F3F3F648CC48.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 113
Gikk ikke:( Fikk svake positive tester sist syklus også! Legger ved et bilde av testene jeg fikk da. Er så kjipt å få opp håpet, for så å bli slått rett ned igjen.

Nå er jeg kommet meg til PP22 CD4. Hatt flere sykluser med svake positive tester. Vi er såååå nære for at det skal gå! Så håper denne PP’n er der den sitter hele veien:shy:
Ser svake strek på begge testene. PP22, alstå prøvd i snart 2 år?
Krysser fingrene for denne syklusen ❤️
 
Ser svake strek på begge testene. PP22, alstå prøvd i snart 2 år?
Krysser fingrene for denne syklusen ❤️
Jepp. Hatt et mislykket IVF forsøk. Har ett embryo på frys, og skal til Rikshospitalet i januar for å få våre tre offentlige forsøk. Men vi prøver selv i mellomtiden:shy:
 
Aner ikke. Skal til forsamtale i januar. Men vil vel tro det blir oppstart i løpet av våren. Tusen takk:)

Når sendte du henvisning og når fikk du beskjed om oppstartsamtale i januar? Det hørtes veldig lenge ut:wideyed: Har selv sendt henvisning nå i sept, tre uker siden, fortsatt ikke hørt noe...
 
Når sendte du henvisning og når fikk du beskjed om oppstartsamtale i januar? Det hørtes veldig lenge ut:wideyed: Har selv sendt henvisning nå i sept, tre uker siden, fortsatt ikke hørt noe...
Sendte inn i sommer. Fikk time på Rikshospitalet i august. Men måtte flytte timen av personlige årsaker. Så tok ikke så lang tid:)
 
Sendte inn i sommer. Fikk time på Rikshospitalet i august. Men måtte flytte timen av personlige årsaker. Så tok ikke så lang tid:)

Åja, okei:shy: Takk for svar:Heartpink
 
Back
Topp