9 dpo klarer ikke vente

Det der ser ut som samme test de selger på normal og de trenger mye hcg for å bli positive. Først 13 dpo kunne jeg skimte en ultrasvak strek. Tydde da til en clearblue som var tydelig positiv.
Jeg opplevde ma på det svangerskapet og da jeg skulle teste noen uker etter om hcg var ute av blodet fikk jeg negativ graviditetstest fra normal (blendahvit), men blodprøven viste hcg på 39. Så du må smøre deg med tålmodighet hvis det er samme test da ;)
 
Det der ser ut som samme test de selger på normal og de trenger mye hcg for å bli positive. Først 13 dpo kunne jeg skimte en ultrasvak strek. Tydde da til en clearblue som var tydelig positiv.
Jeg opplevde ma på det svangerskapet og da jeg skulle teste noen uker etter om hcg var ute av blodet fikk jeg negativ graviditetstest fra normal (blendahvit), men blodprøven viste hcg på 39. Så du må smøre deg med tålmodighet hvis det er samme test da ;)
Den første jeg har lagt ut her er fra normal ja. Med første viste normal testene positiv 11dpo. Ikke alltid det samme skjer, men det siste bildet er med rfsu (test tidlig) test. Men der står det også at man burde/kan teste 5 dager før mens. Jeg er 10 dpo idag, men 6 dager igjen til mens, så vi får se. Har litt mensmurringer mister håpet, men håper jeg tar feil
 
Testet nå. Jeg klarer ikke se noe, ser dere ?
 

Vedlegg

  • 06D446CE-10F5-4A0D-8F10-14EC1C3BD533.jpeg
    06D446CE-10F5-4A0D-8F10-14EC1C3BD533.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 162
Var 11 dpo igår. 12 idag. Fortsatt blendahvit. Skjønner ikke hvorfor. Hadde sex før el dagen og samme dag... med første gikk det på første forsøk


Min erfaring er at hvis jeg ikke har fått positiv test innen 10dpo så er jeg ikke gravid, men hører stadig om de som ikke får positiv test før etter ikm, så alt håp er ikke ute! Sikker på at du hadde EL når du tror? :)
 
Min erfaring er at hvis jeg ikke har fått positiv test innen 10dpo så er jeg ikke gravid, men hører stadig om de som ikke får positiv test før etter ikm, så alt håp er ikke ute! Sikker på at du hadde EL når du tror? :)

Her kan du se sannsynligheten for positiv/negativ test om man er gravid, pr dag dpo: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Som du ser, er det mange som ikke får positiv test før etter 10 dpo.
 
Var 11 dpo igår. 12 idag. Fortsatt blendahvit. Skjønner ikke hvorfor. Hadde sex før el dagen og samme dag... med første gikk det på første forsøk

Da var du unormalt heldig første gangen :) Det er langt vanligere at man IKKE blir gravid første forsøk.

Av alle par som prøver å bli gravid:
30 prosent blir gravide innen den første syklusen (ca en måned)
59 prosent blir gravide innen tre sykluser (ca tre måneder)
80 prosent blir gravide innen seks sykluser (ca seks måneder)
85 prosent blir gravide innen 12 sykluser (ca ett år)
91 prosent blir gravide innen 36 sykluser (ca tre år)
93-95 prosent blir gravide innen 48 sykluser (ca fire år)

Dette da for kvinner under 35.
 
Da var du unormalt heldig første gangen :) Det er langt vanligere at man IKKE blir gravid første forsøk.

Av alle par som prøver å bli gravid:
30 prosent blir gravide innen den første syklusen (ca en måned)
59 prosent blir gravide innen tre sykluser (ca tre måneder)
80 prosent blir gravide innen seks sykluser (ca seks måneder)
85 prosent blir gravide innen 12 sykluser (ca ett år)
91 prosent blir gravide innen 36 sykluser (ca tre år)
93-95 prosent blir gravide innen 48 sykluser (ca fire år)

Dette da for kvinner under 35.
Ok, så det er bare å prøve videre :)
 
Min erfaring er at hvis jeg ikke har fått positiv test innen 10dpo så er jeg ikke gravid, men hører stadig om de som ikke får positiv test før etter ikm, så alt håp er ikke ute! Sikker på at du hadde EL når du tror? :)
Min også egentlig, men håper jo at jeg tar feil :/
 
Min erfaring er at hvis jeg ikke har fått positiv test innen 10dpo så er jeg ikke gravid, men hører stadig om de som ikke får positiv test før etter ikm, så alt håp er ikke ute! Sikker på at du hadde EL når du tror? :)

Jeg hadde kritthvite tester helt til utpå dagen 11dpo! Og venninna mi hadde det samme helt til 16dpo, så det er alltids håp :D
 
Back
Topp