Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mandy4nei, faktisk ikke[:)] jeg er ikke tung nok til å få den til å knirke, men det er mannen[8D] kjøpte soffan til jul i fjor, jeg ville ha sjeselong, men det ble det ikke. men mulig vi får det nå da, det blir bra[:D] skal bare bytte ut ene sida på en hjørnesofa.
ORIGINAL: MaRtE:)
fint julebilde, skrållan[:)]
hehe, litt småtravelt, mandy?[:D]
jadda, da har jeg vært på jobb, en hel time. men bedre enn ingenting[:)]
folka fra skeidar kom for å bytte en del på soffan vår, men da de kom var det feil del[8|] og denne er spesialbestilt og laget nedi europa en plass, men nå må de bestille og lage ny for denne passa ikke!!
Ja LITT var en fin måte og si det på,men jeg rakk det-Effiktivitet på høyt plan[8D] Nå er det tid for å hente unger, lage middag,kjøre M til osteopat,hjem,hjelpe med lekser og så skal jeg på møte kl18. Føler det skal bli deilig med litt juleferie for alle mann snart.[;)]
Så jæv** irriterende med den sofadelen-tipper du ville hatt den NÅ![:@]
ORIGINAL: Skrållan
Jeg har trent, ungene sover, og jeg skulle se nedlasta One tree hill. Det gikk ikke, for drittpcn sambo absolutt ville ha fungerer jo ikke tvert mannfolket er ute av huset. Så nå skal jeg psyke meg opp til å se Criminal Minds alene, det kan gå heller dårlig...
ORIGINAL: McMor
ORIGINAL: Skrållan
Jeg har trent, ungene sover, og jeg skulle se nedlasta One tree hill. Det gikk ikke, for drittpcn sambo absolutt ville ha fungerer jo ikke tvert mannfolket er ute av huset. Så nå skal jeg psyke meg opp til å se Criminal Minds alene, det kan gå heller dårlig...
Hadde og tenkt å se Criminal Minds, men tror heller jeg skal se baksiden av øyenlokket faktisk. Må sove av meg denne forkjølelsedritten kjenner jeg[>:]