9.desember!

Da har mamma vært her og henta Idamor, nissefest i barnehagen i dag! [:D] Synd Tobias går glipp av den da... [&o]
Natta har vært god, ingen oppkast eller doløping på noen av oss. Tobias spiste kveldsmat i går og frokost i dag, alt er innabords - enda i allefall. Håper det holder seg innabords resten av dagen [;)] Sambo dro jo til Oslo i dag og kommer ikke hjem før i morgen kveld, så vi har ikke mulighet til at det eksalerer.
Nå sitter han og ser på Elias, vi må på butikk etterhvert, så håper han holder seg i form.
I ettermiddag skulle jeg egentlig på PulsStep sammen med søstra til sambo, men barnevakten har trekt seg (søstra mi), så mulig jeg må holde meg hjemme. Rimelig typisk det [8|]

Ha en fin dag dere! [:)]

Egentlig en god morgen men jeg er sur kjenner jeg[:@] Denne gangen på gubben[:@] Hans jævla vekkerklokke vekte både meg og Nicholas kl 08.15. Det er ikke tidlig men det vekte hele huset. Og hvem ligger ned og purker enda?? Jo det er han med vekkerklokka, mens vi andre har stått opp. Første bud når man har på vekkerklokka som vekker hele nabolaget er i allefall å stå opp selv, eller la være å ha på vekkerklokka[:@][:@][:@]

Men sånn bortsett fra at det irriterer meg i dag, så var det godt å sove til kvart over åtte. Og litt etter hørte jeg N som ropte: kykkeliky[:D] Så kom han ned til oss og koste med oss i sengen, og lekte spøkelse der inne. Det var visst det lille Nicholas spøkelset. Han er jo sååå god om dagen.

God morgen.
En litt bedre natt i natt, ikke fullt så mye mas fra tassen.[:)]

I dag skal jeg og Hannah ut på sparktur, så besøke bestemor på sykehuset, handle litt og så middag hos ste-besteforeldrene mine.[:)]

fint julebilde, skrållan[:)]

hehe, litt småtravelt, mandy?[:D]

jadda, da har jeg vært på jobb, en hel time. men bedre enn ingenting[:)]

folka fra skeidar kom for å bytte en del på soffan vår, men da de kom var det feil del[8|] og denne er spesialbestilt og laget nedi europa en plass, men nå må de bestille og lage ny for denne passa ikke!!

ORIGINAL: mandy4

ORIGINAL: MaRtE:)

fint julebilde, skrållan[:)]

hehe, litt småtravelt, mandy?[:D]

jadda, da har jeg vært på jobb, en hel time. men bedre enn ingenting[:)]

folka fra skeidar kom for å bytte en del på soffan vår, men da de kom var det feil del[8|] og denne er spesialbestilt og laget nedi europa en plass, men nå må de bestille og lage ny for denne passa ikke!!

Ja LITT var en fin måte og si det på,men jeg rakk det-Effiktivitet på høyt plan[8D] Nå er det tid for å hente unger, lage middag,kjøre M til osteopat,hjem,hjelpe med lekser og så skal jeg på møte kl18. Føler det skal bli deilig med litt juleferie for alle mann snart.[;)]

Så jæv** irriterende med den sofadelen-tipper du ville hatt den NÅ![:@]
nei, faktisk ikke[:)] jeg er ikke tung nok til å få den til å knirke, men det er mannen[8D] kjøpte soffan til jul i fjor, jeg ville ha sjeselong, men det ble det ikke. men mulig vi får det nå da, det blir bra[:D] skal bare bytte ut ene sida på en hjørnesofa.

Hallo hallo. Skulle egentlig på julegavehandling etter jobb i dag, men jeg vet jo ikke hva jeg skal kjøpe likevel så jeg avlyste det....

Ingen store planer for kvelden og ellers lite å rapportere[:D]

Jeg har trent, ungene sover, og jeg skulle se nedlasta One tree hill. Det gikk ikke, for drittpcn sambo absolutt ville ha fungerer jo ikke tvert mannfolket er ute av huset. Så nå skal jeg psyke meg opp til å se Criminal Minds alene, det kan gå heller dårlig...

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har trent, ungene sover, og jeg skulle se nedlasta One tree hill. Det gikk ikke, for drittpcn sambo absolutt ville ha fungerer jo ikke tvert mannfolket er ute av huset. Så nå skal jeg psyke meg opp til å se Criminal Minds alene, det kan gå heller dårlig...

Hadde og tenkt å se Criminal Minds, men tror heller jeg skal se baksiden av øyenlokket faktisk. Må sove av meg denne forkjølelsedritten kjenner jeg[>:]

ORIGINAL: McMor

ORIGINAL: Skrållan

Hadde og tenkt å se Criminal Minds, men tror heller jeg skal se baksiden av øyenlokket faktisk. Må sove av meg denne forkjølelsedritten kjenner jeg[>:]

Lykke til med det! [:)] Tror kanskje jeg velger det samme, er jo uansett ei skikkelig pyse når det gjelder sånne programmer når jeg er alene hjemme.

Jeg vurderer legge meg jeg og. Kjeder meg oppe nå, og er ganske trøtt. Har også en spennende bok ventende på soverommet. Begynte på den i går nemlig.

Back
Topp