9.desember-skravla

Skrållan

Forumet er livet
Da har mamma vært her og henta Idamor, nissefest i barnehagen i dag! [:D] Synd Tobias går glipp av den da... [&o]
Natta har vært god, ingen oppkast eller doløping på noen av oss. Tobias spiste kveldsmat i går og frokost i dag, alt er innabords - enda i allefall. Håper det holder seg innabords resten av dagen [;)] Sambo dro jo til Oslo i dag og kommer ikke hjem før i morgen kveld, så vi har ikke mulighet til at det eksalerer.
Nå sitter han og ser på Elias, vi må på butikk etterhvert, så håper han holder seg i form.
I ettermiddag skulle jeg egentlig på PulsStep sammen med søstra til sambo, men barnevakten har trekt seg (søstra mi), så mulig jeg må holde meg hjemme. Rimelig typisk det [8|]

Ha en fin dag dere! [:)]

Mårnings!

Huff, go bedring til tobben, og håper du kommer deg på trening. Kjedelig med sånne barnevaktavbud, har hatt noen sånne jeg også av visse personer[:@][&:]

Jeg er effektiviteten selv i dag. Har fridag for første gang på leeeenge uten å være sengeliggende(eller jeg har jo ikke vært det, men burde vært det). Så nå står julebollene til etterheving, snickersbitene er ferdiglaget og skal bare skjæres opp. Deretter skal det bakes en ladning med chocolatchip cookies og brune pinner om jeg har ingrediensene. Så må huset vaskes , sambo er flink og støvsuger nå, skifte på sengene, før vi drar på komlemiddag til svigers kl to. Etterpå er det tennejuletrefest i barnehagen med julesang og gang[:D], nisser og grøt, blir koselig.

I kveld tror jeg den stakkars bikkja skal få seg en lang tur i snøen. Og forresten så kommer søstra mi med kaninen vi skal passe mens de er i syden. Ungene kommer til å bli i ekstase, sammen med hunden, katten og mammaen....sambo klarer nok å skjule sin begeistring tenker jeg[:D] Han vet ikke vi skal passe den enda. oooops, he, he.

Ha en herlig og effektiv dag søte snupper

Hæhæ, jeg likte den biten om at gubben ikke vet om kaninen Mamma Propell! [8D][:D] Flink du er som styrer på sånn! Komme hit og bake og? [;)]
Ja, skikkelig kjedelig med sånn barnevaktavbud, særlig siden det ble avtalt for en uke siden! [:@] Tenker å sende en sms til svigermor etterpå, høre om hun har lyst å være her litt i ettermiddag.

Tobben sitter nå og ser Shrek, han har blitt den nye kameraten hans [:)] Også skåler vi i blåbærsaft, hehe! Han holder seg grei i formen, fikk ei halvbløt bleie for et par timer siden, men jeg er usikker på om det er pga magen hans eller medisinen... jeg økte nemlig dosen hans på tirsdag og i går, så magan hans skal være bløt uansett nå. Kanskje det er en kombo, jeg aner ikke.

Effektiviteten forsvant som dugg for solen....men får kvinne meg opp til å vaske kjøkkengulvet og skifte på sengene. Så får heller cookiesen og pinnene vente til senere.

Kjedelig med magesjau altså. Men kan jo være som du sier at det er pga medisinøkning. Hvor lenge må han gå på medisin og blir det operasjon?

hallo damer...

Blir helt svett av å se dere flinke damer som trener,baker,vasker hus osv[;)]Dere står på,det skal dere ha..Jeg derimot er på min 7 dag  med dårlig form..Er nok et tilbakefall[:(] fader asså,har måtta tatt smertestillende hver dag,å det er ikke bra[:(]
Så her sitter jeg da,kjedelig å være sjuk asså..

Men nok om tragiske meg...Ha en fin dag alle sammen[;)]

ORIGINAL: Mamma Propell

Effektiviteten forsvant som dugg for solen....men får kvinne meg opp til å vaske kjøkkengulvet og skifte på sengene. Så får heller cookiesen og pinnene vente til senere.

Kjedelig med magesjau altså. Men kan jo være som du sier at det er pga medisinøkning. Hvor lenge må han gå på medisin og blir det operasjon?

Han skal gå på den frem til februar i første omgang, så får vi se hvordan han ligger an på kontrollen da. I verste fall blir han gående på det i 1,5 år. Men jeg kjenner jeg er smålei allerede, han har jo liksom hatt diarebleier helt siden september pga medisinen...
Operasjon blir det kun en gang i fremtiden om han ber om det selv [:)] Brokket har ikke noe å si ang forstoppelsa, det er kun kosmetisk.

ORIGINAL: sandra 22

hallo damer...

Blir helt svett av å se dere flinke damer som trener,baker,vasker hus osv[;)]Dere står på,det skal dere ha..Jeg derimot er på min 7 dag  med dårlig form..Er nok et tilbakefall[:(] fader asså,har måtta tatt smertestillende hver dag,å det er ikke bra[:(]
Så her sitter jeg da,kjedelig å være sjuk asså..

Men nok om tragiske meg...Ha en fin dag alle sammen[;)]

Masse god bedring sandra, håper virkelig du kommer deg snart! [:)]

Tuddelu!

Jeg droppa treninga i dag, hadde så vondt i bekkenet i natt at jeg orka ikke trigge det.
Vært til fysioterapi og fått triggerpunktbehandling, først hadde jeg lyst å sparke dama, så ta henne med meg hjem[8D]

Hentet så mormor, så tok vi oss en tur på galehuset (city syd, kjøpesenter) så hun fikk unna litt julegaver og julehandel[:)]

Barnevakta vår ditcha oss den å.. men heldigvis ville min kjære mormor ha besøk av gullet mitt[:D] Skal hente henne i barnehagen om 1/2 time og kjøre henne opp til monnemo som Amalie kaller henne[;)]

Så skal jeg og sambo rydda unna siste innkjøp av bleier, kanskje handle litt flere (gjerne 38 pakker 6`er bleier[8D]) og få unna de siste julegavene[:)]

I kveld blir det å finne adresser til 29 folk jeg må poste julekort til, pakke inn de siste gavene og legg med kort til de.. Går ut nesten 60 kort i år.. og 49 av de har jeg og gubben scrappet[&:] Blir siste året, herreguuuud så lang tid det tar[8|]

Jippi, fikk barnepass likevel! [:D] Snille pappa som stiller opp! [:D]

Ida kom strålende fornøyd hjem fra bhg, hun og en gutt til hadde fått mandel i grøten, også fikk alle sammen godisposer av nissen! [:)]

hei hei..
idag har jeg vært hjemme å vasket og vasket,både klær og hus..Driver å pusser opp det ene badet så huset hat stått på hodet og puss at vi har vært uten vann i noen dager,så jeg og ungene har bodd hos mamma..

Så idag ble det take away pizza på meg ig ungene,sambo er på jobb..og ikveld må jeg stryke klær og pakke klær.Jeg og sambo skal nemelig på hotell weekend uten barn i helga[:)](og pluss at det er gratis,vi får både frokost og middag[;)])På lørdag skal jeg på julegaveshopping ALENE.[:D]gleder meg..
ungene skal kose seg hos mamma,det tror jeg går kjempe fint[:)]

Jeg har trent, ungene sover, og jeg skulle se nedlasta One tree hill. Det gikk ikke, for drittpcn sambo absolutt ville ha fungerer jo ikke tvert mannfolket er ute av huset. Så nå skal jeg psyke meg opp til å se Criminal Minds alene, det kan gå heller dårlig...

Back
Topp