9 dager over

nnugni

Glad i forumet
men testene fra billigtest.no viser negativt
er jeg bare rar eller hva skal jeg finne på
idag har jeg hvert litt oppblåst og inatt våknet jeg av kraftige smerter i magen
tenkte nå mister jeg  men nei ingen blod bare veldig dårlig i magen alt ble bra etter på
nå tør jeg ikke teste  litt lei av bare negative tester så her sitter jeg og håper på
et mirakel i magen

er det noen test som kan virke tidlig ?

dytter litt  vill jo gjerne at noen svarer

Hvilke tester som er mest følsomme vet jeg ikke. Jeg testet med billigtest 11 dpo og den var helt blendahvit. Tok ny test 14 dpo og da fikk jeg svak strek på billigtesten, mens cb var sterkere. Krysser fingrene for at du bare har testet for tidlig og at du også får positiv test en av dagene. Kan jo være at el kom litt senere enn normalt denne gangen.

Som jeg har sagt til alle andre som har sprut.

Ta en CB med digital display hvor det står GRAVID ELLER IKKE GRAVID på.
Billigtestene viste negativt på meg. Til og med samme dag som jeg fikk positivt på CB.

Takk for alle svar skal kjøpe test idag og teste imorgen

tok en digital nå nettopp  og den sa ikke gravid

men vi gir ikke opp ,bare tr kunne komme nå så veit jeg 100 prosent sikkert
 det kan jo hvere at det er for tidlig men etter mine regninger skulle jeg hver tre uker på vei snart rart det ikke slår ut da
kansje testen har rett men hvor er tr?
huff orker ikke dette tror jeg må ta en test stopp
og bare la ting gå
men det er jo ikke så lett huff
 trenger en klem jeg

Helenpia skrev:
Huff. Skjønner det er tunge dager.
Sender en stor klem med øsnke om lykke til videre.

Tusen takk

Selv testet jeg ikke positivt før 14 dager over IKM. Eller, det vil si, jeg vet enda ikke om det var fordi jeg produserer HcG seint eller om EL var 2 uker forsinka slik at det faktisk var på IKM at jeg testa. Blir spennende å se på UL hvor langt jeg faktisk er på vei.

Så bare vær tolmodig :) 

Back
Topp