9 Dager igjen til vi

Baby87

Glad i forumet
Gifter oss!!! oi oi oi... som tiden flyr!! [:D]
nesten alt er i boks nå bare noen frisør timer å manekyr igjen nå...
hjelpes... hva er det vi gjør?? bryllups nervene er her de.. har mareritt vær natt om noe som går galt[&:]

å jeg har klart å bli syk å skal snart til legen[&o]

9 dager igjen. [:)][:)][:)] Så spennende.
Dere får sikkert en kjempe fin dag.

Kom deg til legen, så du kan bli frisk før den store dagen.

Ohh Lykke til :) Håper dagen blir en dag du alldrig får lyst til å glemme :) :) :)

ORIGINAL: * Bobbo *

signerer denne

kjempe masse lykke til[:)][:)]og kos deg hos frisøren[:D]kunne ha giftet meg en gang til bare for og oppleve det[:D]og god bedring[;)]

Lykke til med de siste forberedelsene! [:)] Er sikker på at dere får en kjempe flott dag!

Oi ska sei tida går fort! Tenk snart er du fru[:D][:D][:D]

Bryllupsnerver høyrer med vettu[;)] Lykke til med innspurten[:)][:)][:)]

Og god bedring[:)]

fått halsbetennelse jeg[&o] noe dritt..

snuppis30
jeg har fått ordna med min forlover jah... å det er på tinghuset men det går bra.. er bare redd for å grise til kjolen når jeg skal ut å inn av bilen med alle disse salte veiene som setter seg fast på bilene...

lurer bare på åssen jeg skal sette opp håret mitt[&:] har ikke peiling på åssen jeg vil ha det.. har ikke funne noe jeg har likt.. hehe..

ORIGINAL: snuppis30

Jeg anbefaler deg å bestille en prøvetime hos frisøren [:)] Du kan få masse hjelpe av frisøren på hvordan du kan sette opp håret ditt [:)] Jeg betalte 400,- for prøvetime og jeg var der i litt over en time [:)]

skal på en sånn samtale med hun som skal sette opp håret.. vi skal finne ut litt åssen jeg vil ha det å slikt med slør å tiara... hehe.. men husker søren ikke om det var 17 eller 18 jeg skulle det... hehe... må av å høre.. hmmm..

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: snuppis30

Jeg anbefaler deg å bestille en prøvetime hos frisøren [:)] Du kan få masse hjelpe av frisøren på hvordan du kan sette opp håret ditt [:)] Jeg betalte 400,- for prøvetime og jeg var der i litt over en time [:)]

Jeg er enig her[:)] prøvetime er veeeldig lurt[:)][:)][:)]
Jeg er selv gift og dagen går alt for raskt...hehe
det du gruer deg til er ikke noe å grue seg for...hehe...men det hører like mye til med bryllupsnerver[;)][;)] åååå lykke til[;)][;)] 

Back
Topp