9 dager igjen!Adventsprat 15.12

Beatrice

Elsker forumet
God morgen!Må si at natta var bedre enn forrige natt.Jeg fikk han til å ta flaska(!)også fik jeg litt dårlig samvittighet,og ga han pupp også(tillegg til 200ml nan)
Han sovna ganske fort når jeg la han kl 2100.

I natt har jeg prøvd noe nytt,det er så kaldt på soverommet våres,så i natt har rubbelubb ligget i skinnposen i senga,under dyna[:)]Han var våken kl 0030(?) og 0410,mat begge gangene.

Han våknet nå kl 8,han har ikke gitt lyd av seg om at han er sulten enda.

Her er det 8- grader i dag[&:]brrrrr
Gubben skal ha barna,så skal jeg ta en siste runde i byen,å få handlet resten av julegavene,har bare noen få igjen.

Er så glad for at han tok den flaska i går,tror jeg skal kjøpe fler av dem(ikke sikkert han likte avent)
den dere mam flaska som du kan skru sammen[:)]

Have a nice day jenter[:D]

God morgen.! Denne natta har ikke vært så kul, skjønner ikke hvorfor han begynner å tulle.. Jeg var på julebord i går det var kjempe koselig, var ikke så seint hjemme. Halv to. mannen hadde sagt at han skulle ta markus i natt, men det tror jeg han glemte. Prøvde å vekke han, men det gikk ikke.. Så her sitter jeg da. Skal snart gå ut en tur fordi jeg har litt vondt i hodet etter lite søvn i natt.(drakk ikke i går)Hadde tenkt å gjøre det, men angrer ikke i dag.

Senere i dag kommer det ca 10 venner på besøk og vi skal ha grøtfest, er koselig at de kommer når man gjør i stand, er 3 gangen vi har det.. Hadde ikek i fjor pga liten plass, men i år har vi masse plass!

Skal pynte litt til jul sånn at man går litt julestemning.. det er alltid koselig. Lillegutt ligger under babygymmen og vet ikke om han skal le eller gråte. Tror han er trøtt igjen så jeg skal putte han i vognen.. Blir bra!!

Ha en fortreffelig dag

vi har hatt økenatt i natt... oppe for pupp annen hver time[&o] men sambo sto opp med gutten så jeg fikk sove 1,5 time lengre[:D]
ïdag skal mamma ha S, så skal jeg og gubben pakke og vaske[;)] mindre enn 1 uke til vi flytter nå!!! *gleeeder meg*

ha en fin dag jenter[:)]

inatt har vært litt slitsom...
jeg våkna av at julian hadde pusteproblemer, så jeg tok han opp i senga vår og har stort sett vært våken og overvåket han... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

idag skal vi ut på en liten julegaverunde, prøve å bli kvitt noen gaver som står stabla her! [:D]

sambo dro til liverpool istad og kommer tilbake mandag kveld, så det blir bare julian og meg!

Kom meg endelig i seng mellom ett og to i natt, etter å ha støvsuget, vasket opp, ryddet og stått i etter at jeg kom hjem fra julebordet. (!)
Og da våknet selvfølgelig junior for en times skriking.
Tok til slutt til puppen for å roe ham ned, så sov han fra 3 til litt over 5, da var det ny skrikerunde avsluttet med litt pupp (det kjører igang magen sånn at smertene noen ganger forsvinner), og så våknet han igjen i 7-tiden.
Og da hjalp ingenting. Prøvde pupp, byssing, ligge med mamma i senga... Til slutt sovnet han liggende i amme-stilling i armene mine med smokk i munnen, mens jeg satt og døste.
Da mannen kom hjem fra julebordet prøvde jeg å legge ham - og da sov han selvsagt søtt. Jeg hadde tenkt å få meg et kvarter på øyet om jeg rakk det, men mannen laget bacon-og-philadelphi-skiver til frokost, så da sto jeg opp og spiste i stedet. Regnet med at knøttet ville våkne når som helst uansett - men han sov til og med igjennom en brannalarm! [&:][:D]

Nå må jeg snart ut og kaste masse søppel, sjekke at jeg har no' kaffe i huset (siden jeg har invitert på kaffe liksom [8D]) og rydde littegrann til.
Om jeg starter nå kan jeg kanskje få det til mens mannen er våken og kan ta junior om han våkner - litt lettere enn å gjøre det med ham på magen, liksom. [8D]

Natta har vært helt grei! Jeg og sambo var oppe til 1 i natt. Bakte pepperkaker, og lagde pepperkakehus, så det var koselig! Eiril er litt tett i nesa og brystet for tiden, så det er mye surkling på natta. Blir litt smokkejobbing på mor og far! Sambo tok nattmatinga kl.6, og vi sto opp 10 etter en halvtimes familieherjing i storsenga.
Nå ser vi langrenn og spiser pepperkaker, mens E har sovet en dupp i armene til pappan sin.
I dag skal vi på litt julegavehandel, og ellers bare slappe av!
Ha en fin dag alle sammen[:)]

go dagen[:D]
snuppa sovna vel runt 21.30 igår. ho e jo mye trøttere nu å sovne på en flekk
sia ho ikkje har fådd sove langlurn sin sia tirsdag! e mye bråk runt her. naboungan
hyle å rope, spanjola som fløyte, å arbeideran som borre...

æ va ute en tur igår! skikkeli arti va d[:D] va hjemme litt seint, ca 03, men typen til
søstra mi måtte overales t å ta taxi hjem. han va DRITA å va redd førr å spy
i biln... så d endte opp m myyyye venting på han (sia æ ikkje veste kor æ sku
ta taxi henne). men så putta søstra mi fingern i halsn([&:]) på han så han fikk spydd litt.
så da fikk vi han m oss[:D]

snuppa våkna 07.40. å da kom ho mamma opp å hente ho ned. kom opp m ho etter en
times tid (sia ho ikkje bruke å stå opp så tili t vanli) å da sov ho en time tell [:)]
mamma kom opp igjen å tok ho m ned førr å få ho t å spise. men nabo ungan va her
å d va MYE hyl å bråk, så da får ikkje ho oa i sæ. mamma kom opp m ho igjen, å ho va enda
trøtt.. æ trur æ la ho 5-6ganga, å d ente opp m skrik. å etter mye om å men, så fikk  æ t slutt
i ho matn. da va klokka 10.15. ho va sååå trøtt! duppa flere ganga mens ho spiste.

t slutt sovna ho litt over kl 11. å æ frøys så æ la mæ under dyna litt. å der
sovna æ.. han rico kom opp i 12 tia å pikka mæ på skuldra. "koffer søv du?
du sku jo komme ned!" så da va d bare å bli m ned[:)]

så her sett æ! har ette frokost å han rico spelle cars på pcen[:)]

Back
Topp